Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Noen som har prøvd? Fornøyd? Hvordan er prisen? Nå bruker vi Rema sine LevVel. Noen som husker prisen på de? Anonymous poster hash: d196a...2b0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Er ikke billigbleiene på kiwi, first price sine? Anonymous poster hash: 15151...bd9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Er ikke billigbleiene på kiwi, first price sine? Anonymous poster hash: 15151...bd9 de har fått inn et nytt slag fom denne uken. Kiwi her vi bor har ikke fp bleier lenger.. Anonymous poster hash: 5601b...d10
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Juniorbleiene koster 0,67 kr pr stk. Ikke prøvd de på, men de virker litt stiv. Anonymous poster hash: 85544...439
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Prøvd et par på 2-åringen, gubben som kjøpte og ville prøve. Men tror vi må opp en størrelse. Han kjøpte nr. 5, som går fra 12-25 kg om jeg husker rett. Vår gutt veier ca 15 kg, men følte de var litt i trangeste laget. Ellers er de ganske tynne og jeg føler ikke de kommer til å holde på det de skal. Men nå får vi se... Mulig vi prøver en størrelse opp før vi evt dropper de Anonymous poster hash: cb3fe...c74
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Prøvd et par på 2-åringen, gubben som kjøpte og ville prøve. Men tror vi må opp en størrelse. Han kjøpte nr. 5, som går fra 12-25 kg om jeg husker rett. Vår gutt veier ca 15 kg, men følte de var litt i trangeste laget. Ellers er de ganske tynne og jeg føler ikke de kommer til å holde på det de skal. Men nå får vi se... Mulig vi prøver en størrelse opp før vi evt dropper de Anonymous poster hash: cb3fe...c74 Hvorfor kaster du bort penger på å prøve nye bleier? Har dere ingen som funker fra før av? Anonymous poster hash: 3cf54...f9e
Admin Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Prøvd et par på 2-åringen, gubben som kjøpte og ville prøve. Men tror vi må opp en størrelse. Han kjøpte nr. 5, som går fra 12-25 kg om jeg husker rett. Vår gutt veier ca 15 kg, men følte de var litt i trangeste laget. Ellers er de ganske tynne og jeg føler ikke de kommer til å holde på det de skal. Men nå får vi se... Mulig vi prøver en størrelse opp før vi evt dropper de Anonymous poster hash: cb3fe...c74 Det er garanti på de, jeg husker ikke hvordan den fungere nå, men så det sto i en av de reaklembladene til kiwi. Om det går på størrelse vet jeg jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå