Gå til innhold

De nye bleiene fra Kiwi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Fornøyd? Hvordan er prisen?

Nå bruker vi Rema sine LevVel. Noen som husker prisen på de?

Anonymous poster hash: d196a...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke billigbleiene på kiwi, first price sine?

Anonymous poster hash: 15151...bd9

Skrevet

Er ikke billigbleiene på kiwi, first price sine?

Anonymous poster hash: 15151...bd9

de har fått inn et nytt slag fom denne uken. Kiwi her vi bor har ikke fp bleier lenger.. 

Anonymous poster hash: 5601b...d10

Skrevet

Juniorbleiene koster 0,67 kr pr stk.

Ikke prøvd de på, men de virker litt stiv.

Anonymous poster hash: 85544...439

Skrevet

Prøvd et par på 2-åringen, gubben som kjøpte og ville prøve. Men tror vi må opp en størrelse. Han kjøpte nr. 5, som går fra 12-25 kg om jeg husker rett. Vår gutt veier ca 15 kg, men følte de var litt i trangeste laget. Ellers er de ganske tynne og jeg føler ikke de kommer til å holde på det de skal. Men nå får vi se... Mulig vi prøver en størrelse opp før vi evt dropper de :) 

Anonymous poster hash: cb3fe...c74
Skrevet

Prøvd et par på 2-åringen, gubben som kjøpte og ville prøve. Men tror vi må opp en størrelse. Han kjøpte nr. 5, som går fra 12-25 kg om jeg husker rett. Vår gutt veier ca 15 kg, men følte de var litt i trangeste laget. Ellers er de ganske tynne og jeg føler ikke de kommer til å holde på det de skal. Men nå får vi se... Mulig vi prøver en størrelse opp før vi evt dropper de :)

Hvorfor kaster du bort penger på å prøve nye bleier? Har dere ingen som funker fra før av? 

Anonymous poster hash: 3cf54...f9e

Skrevet

Det er garanti på de, jeg husker ikke hvordan den fungere nå, men så det sto i en av de reaklembladene til kiwi. Om det går på størrelse vet jeg jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...