Gå til innhold

Fikk du ømme pupper av Crinone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har brukt Crinone og ikke ble gravid, fikk du ømme pupper av Crinone når du ikke var gravid? Hvor raskt kom det etter at du startet med Crinone?

Har brukt Crinone en uke nå og er på dag åtte etter eggløsningen. Puppene har blitt veldig ømme, akkurat som når jeg er gravid, og da pleier de også å bli ømme akkurat på dette tidspunktet, mellom seks dpo og ni dpo. Lurer så veldig på om jeg er gravid eller om Crinone plutselig gir ømme pupper etter at man har brukt det en stund? Hva er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: f7100...ca9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter to dager hadde jeg så ømme pupper at jeg måtte stå med ryggen til dusjstrålene... det gikk over i løpet av dag 3/4 med mens. Da jeg ble gravid gikk det ikke over, men roet seg rundt uke 8-10.

Anonymous poster hash: 2faaf...cdb

Skrevet

Ja, har hatt 6 ivf/icsi med crinone og fått ømme pupper alle gangene. De 2 gangene jeg var gravid var bivirkningene de samme som når jeg ikke var gravid.

Anonymous poster hash: 294cf...c99

Skrevet

Jeg fikk ikke ømme pupper i det hele tatt når jeg gikk på det og ikke var gravid.

Anonymous poster hash: 35fc6...239

Skrevet

Ah, da er det jo umulig å vite om jeg er gravid eller ikke. Har veldig ømme pupper, føler meg helt utslått, har mensmurringer i magen litt til og fra. Lurer så fælt på om jeg kan være gravid...

Flere som har erfaring med Crinone? Hva slags bivirkninger/symptomer hadde du før IKM når du tok Crinone når du ikke var gravid og når du var gravid? Når kjente du de ulike symptomene/bivirkningene? For meg har symptomene eller bivirkningene kommet for fullt fra sjette dag med Crinone som er ca åtte dpo.

Skrevet

Ah, da er det jo umulig å vite om jeg er gravid eller ikke. Har veldig ømme pupper, føler meg helt utslått, har mensmurringer i magen litt til og fra. Lurer så fælt på om jeg kan være gravid...

Flere som har erfaring med Crinone? Hva slags bivirkninger/symptomer hadde du før IKM når du tok Crinone når du ikke var gravid og når du var gravid? Når kjente du de ulike symptomene/bivirkningene? For meg har symptomene eller bivirkningene kommet for fullt fra sjette dag med Crinone som er ca åtte dpo.

Jeg hadde sinnsyke mensensmerter og var helt utslitt da jeg gikk på det, men var ikke gravid.

Mitt sikreste tegn på graviditet har vært ømme pupper.

Skrevet

Jeg hadde sinnsyke mensensmerter og var helt utslitt da jeg gikk på det, men var ikke gravid.

Mitt sikreste tegn på graviditet har vært ømme pupper.

Så det å føle seg utslitt kan være en bivirkning av Crinone? Føler meg nemlig fullstendig kraftløs, slått ut og uten energi. Kom det med en gang du begynte med Crinone eller tok det en del dager før det begynte?

Skrevet

Så det å føle seg utslitt kan være en bivirkning av Crinone? Føler meg nemlig fullstendig kraftløs, slått ut og uten energi. Kom det med en gang du begynte med Crinone eller tok det en del dager før det begynte?

Det var ihvertfall slik for meg. Det kom etter noen få dager, verst dag 4-12. I tillegg ble mensen utsatt noen dager.

Håper du er gravid da🙏🏼

Skrevet

Det var ihvertfall slik for meg. Det kom etter noen få dager, verst dag 4-12. I tillegg ble mensen utsatt noen dager.

Håper du er gravid da🙏🏼

Takk, det håper jeg også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...