Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Noen som har fått påvist dette på livmorhalsen? Må samboer sjekkes? Fikk dere celleforandringer? Fikk vite idag og er litt skrekkslagen... høres så voldsomt ut syns jeg. Må ta ny celleprøve da det var for mye blod til at den kunne analyseres. Noen som kan berolige meg? Anonymous poster hash: 2a7b2...046
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har viruset. Men ingen celleforandringer. 80% av de med smitte forsvinner det av seg selv. Du kommer til å bli fulgt godt opp. Ingen grunn til panikk. Klem til deg Anonymous poster hash: 67936...ac7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Tusen takk ❤️ Hadde håpet alt var ok nå men så ringte gynekologen meg idag... Hva med smittefare da? Bør man tenke på noe der? Hvor ofte er du til kontroll? Anonymous poster hash: 2a7b2...046
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Tusen takk ❤️ Hadde håpet alt var ok nå men så ringte gynekologen meg idag... Hva med smittefare da? Bør man tenke på noe der? Hvor ofte er du til kontroll? Anonymous poster hash: 2a7b2...046 Sikkert mannen din som har smittet deg Anonymous poster hash: 361fc...b19
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Sikkert mannen din som har smittet deg Anonymous poster hash: 361fc...b19 Tviler på det, men takk for omtanken. Anonymous poster hash: 2a7b2...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå