Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Hvor åpne er dere mot barna om hvilket "stempel" de har fått? Anonymous poster hash: 6a777...1ad
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Nei. Vår sønn har en kronisk lidelse og er ekstremt aktiv. Legen ville utrede han for ADHD.. Vi ble med på det, for å hjelpe gutten vår. Han fikk ingen diagnose og saken ble avsluttet. Anonymous poster hash: 73ebd...487
Lovemelikeyoudo Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Hvor lenge pågikk utredningen?og hvordan?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Nei. Var under Bup da jeg var yngre. Ingen diagnose og kun kortvarig behandling med samtaler. Ingenting i voksen alder. Anonymous poster hash: 3b443...34c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 I mitt tilfelle varte det i kanskje fire mnd og gikk ut på intervjuer med oss foreldre, intervjuer med barnet, observasjoner av barnet på skolen og evne tester. Fikk diagnose ADHD. Anonymous poster hash: 5aabc...f91
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Husker ikke helt hvor lenge det var. Først var vi der sammen med sønnen vår, og pratet. Så fikk vi med skjema som far, jeg og lærerene på skolen skulle fylle ut. Far og jeg var på to samtaler til, der vi ble spurt om ALT om våre familier. Ut i fra svarene på skjemaene og samtalene fant hun ut at han ikke har noen diagnose. Anonymous poster hash: 73ebd...487
meg-og-mine Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Nei, det gjør det ikke. Det er fordi de som blir søkt dit ofte kan ha utfordringer med ting som skole / hjem ønsker å se nærmere på om KAN ha en underliggende sykdom/ diagnose. Min datter har lavt kortidsminne men ingen adhd/add eller andre diagnoser ble funnet i utredning av BUP. Min sønn har konsentrasjon problemer å er i oppstarten til å bli utredet hos BUP for mistanke om add.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Nei. Jeg håpet på å få en diagnose på sønnen min, og han har vært utredet av bup. Fikk ingen diagnose. Anonymous poster hash: 95b5f...1f2
Lovemelikeyoudo Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Er det slik at ingen diagnose erlik ingen behandling?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Er det slik at ingen diagnose erlik ingen behandling? Nei. Vi gikk på bup i 2 år, selv om det var klart fra starten av at det var tvilsomt at det var noen diagnose med i bildet. Det var vi foreldre som trengte veiledning pga forhold med oss selv, ikke barnet. Barnet måtte likevel utredes, med spørreskjema til barnehage, observasjon osv. Det ble konkludert med ingen diagnose, men veiledningen fortsatte. Anonymous poster hash: 5171f...f17
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Ingen diagnose her heller, utredning 4 dager på sykehus. Anonymous poster hash: d4e8f...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå