Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Jeg tar vare på jentungens melketenner. Hun er nå 12 år. Men jeg ser når jeg åpner boksen jeg legger dem i at flere er delt i to.... Og i går kom hun hjem med en hjørnetann mistet på skolen. Den bll lagt på benken, og når jeg skulle ta den var den splittet i to, delt på mitten. På langs. Er det noe galt med tennene hennes eller er dette normalt? Anonymous poster hash: 9187d...902
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 De tørker ut og spenningen i tannen (temperaturforskjeller ect) gjør at de brekker i to. Når de er i munnen er de våte hele tiden. Anonymous poster hash: c4abc...0c0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Man må lakke dem med blank neglelakk for at de skal holde:) tips i fra tannpleieren vår Anonymous poster hash: b1dad...153
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Hvorfor skal man spare på tenner? Anonymous poster hash: d16bf...f74
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Ahaaaa, derfor de sprekker....logisk egentlig.... Hvorfor spare på dr?? -jeg aner ikke....det har bare blitt sånn....... Anonymous poster hash: 9187d...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå