Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Lyst på en skikkelig sydenferie med strand, sol og kos. Barna mine er 10 år og 8 mnd. Samboer må jobbe hele sommer, så jeg har lyst p ta med barna på tur. Anonymous poster hash: 0b1a2...2c2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Jeg hadde reist ordentlig chartertur til et sted med skandinaviske guider som kan hjelpe deg hvis det skulle være noe. De stedene er det mest sannsynlig noen som eldste kan leke med og en del steder har du også mulighet for barnevakt for yngste en periode hus du trenger det også. Anonymous poster hash: fa9c3...7a5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Velg en reinspikka chartertur med Ving eller TUI (Star Tour). Anbefaler Mallorca. Trygt. Enkelt. Kort flyreise. Velg et stort hotell type Sunwing eller Blue Village. Jeg har reiset mye alene med barn med stor aldersforskjell som du har. Det viktigste er at barna har det bra og at spesielt den eldste har mulighet til å finne lekekamerater og aktiviteter når du er opptatt med baby. De store familieresortene er best på dette. Der vil du også være trygg på mat, sikkerhet etc. Maten er tilpasset skandinaviske barn, du vil alltid få tak i det meste til baby og ikke minst: de har ALLTID samarbeid med en dyktig lege/legesenter som er tilgjengelig 24/7. Vi har flere ganger opplevd at en av barna våre har blitt skikkelig syke og fått så god hjelp at jeg blir helt rørt bare jeg tenker på det. I min tid som alenereisende på tur med baby, valgte jeg alltid Sunwing fordi de tilbyr en genial ting: innsjekk av bagasje direkte på hotellet på avreisedagen! Det utgjør en STOR forskjell på stressnivået når man reiser med småbarn. Og transferbussen kjører deg direkte til hotellet på ankomst og avreise. Slipper de ørten stoppene på andre hotell. God tur! Anonymous poster hash: b996e...d6d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 vær hjemme, best for småbarn Anonymous poster hash: cdf39...5b4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 vær hjemme, best for småbarn Anonymous poster hash: cdf39...5b4 Ja, hold deg hjemme! Dra ingen steder hvis du ikke absolutt må.. Anonymous poster hash: ae62d...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå