Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Hva er greia med de liksom? Hva får de til å være sånn? Kjenner en som har samvær, når hun gidder, følger ikke opp skole, betaler ikke bidrag. Hun er av den oppfatning at barna har det best hos sin far, fordi hun selv har nok med seg srlv og sin utsvevende livsstil og karrierejag. Så jeg er jo enig i det, men hun kan jo heller ofre litt på festing og jobbing, i stedet for å ofre ungene sine. Jeg kjenner jeg er såpass irritert over hennes valg, manglende verdier, svik av barna, at jeg har problemet med å snakke med henne. Jeg må forholde meg til henne. Spy av hele dama 😳 Hva får en mor til å være slik mot egne barn? Anonymous poster hash: eeea8...7f1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Tenker du likt når en far gjør det samme? Anonymous poster hash: 78310...754
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Tenker du likt når en far gjør det samme? Anonymous poster hash: 78310...754 Kjenner ingen menn som er sånn, har ikke tenkt på det. Bortsett fra noen, men de er syke, som i tunge narkomane. Anonymous poster hash: 91613...2e8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Nei men kjenner mange ego fedre!! Anonymous poster hash: 0307b...409
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Kjenner derimot mange fedre som er slik! Inkl min exmann da barna var små. Tenkte kun på seg, kvinnene han datet hele tiden, dro på ferie med, og aldri sine egne barn! Alt for mus! Stilte aldri opp på aktiviteter, skole, barnehage noen gang, fordi det krasjet med mus. Skal sies at han ble bedre med årene og vært singel siden siste bitch som lurte han trill rundt. Anonymous poster hash: d0f5f...b92
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Min far var sånn. Vi har ikke kontakt i dag. Anonymous poster hash: b0d5e...28d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Så erfaringen er at det er menn som oftest er sånn, og en sånn mann droppet ungene sine for å få mus? Jeg er null niks nærmere å forstå. Hadde jeg forstått hadde ting vært lettere, da kunne jeg kanskje sluttet å mislike henne. Anonymous poster hash: 91613...2e8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Kjenner en sånn mor. Men kjenner flere sånne fedre. Sånn er far til mine barn. Og han mener han er en fantastisk far, har samvær ca en helg i måneden. Men det har gått 6 mnd, uten noe kontakt og. Han kan aldri ha de i ferier, for da skal han jobbe ekstra, og feste. Han tjener veldig mye, men bruke penger på barna, gjør han aldri. Anonymous poster hash: a6c04...d8c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Det er greit det er kvinnedag i dag, men jeg lurer på hva som får henne til å være sånn er? Det er ikke usannsynlig at det kan være ulike grunner for mødre og fedre. Det er jo hovedsakelig mødre som står nærmest barna, særlig når de er små. Og det gjorde denne mammaen også, før hun ble sånn. Hun var ung da hun fikk barna. Ser på nettet at det ofte er en faktor, uten at jeg forstår det bedre av den grunn. Stakkars barn! Vil forsøke å oppmuntre henne til å ta ansvar og bruke tid sammen med barna sine. Anonymous poster hash: 91613...2e8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Kjenner heldigvis ingen sånne mødre. Tror ikke det er så mange av dem. Tenker det er noe fundamentalt galt med slike mennesker, enten de er mødre eller fedre😡 Anonymous poster hash: 4c076...091
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Ikke så ille, men ei er på kanten synes jeg. Hun har mange gode egenskaper, men sånn innimellom 🙄 Som en sommer kom jeg på besøk etter avtale samme dag som hennes barn kom hjem fra en lengre ferie de sin far. Da prioriterte hun å si hei til meg og ungene sine, så dro hun på byn pga en random type. Hun forstår heller ikke at jeg ikke vil prioritere henne hverken rett før eller rett etter et rehabiliteringsopphold jeg skal på. Altså jeg skal bo hjemmefra i 4 uker og det forventes av henne at helgen + noen dager enten før eller etter brukes på henne i utlandet og ikke på mine unger. Innimellom undrer jeg meg over hvordan det egentlig har vært hos de i "alle år". Anonymous poster hash: 015b4...7eb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 Kjenner ingen menn som er sånn, har ikke tenkt på det. Bortsett fra noen, men de er syke, som i tunge narkomane. Anonymous poster hash: 91613...2e8 Hvorfor bruker du energi på dette? Går hennes valg utover deg personlig? Hva har du med hvordan hun lever sitt liv? Hun har hvertfall bein nok i nesa til å innse at barna har det best hos pappaen. Det finnes nok av barn som lever under samme tak med foreldre som har den livsstilen... Anonymous poster hash: 4425d...977
klg,2 boys now:) Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 Jeg tenker litt om de som reiser fra babyer på noen mnd for å slappe av...å nei ingenting galt med babyen og far har ungene stor sett hele døgnet.. Har vært på for mange kurs om tilknytningsvansker til at jeg ikke greier å la det gå innpå meg. Å denne evige trangen til å drikke og feste.ungene er 6 uker påtide å kutte ut ammingen for nå skal mor ha VIN😳😳😳 Mulig jeg er dømmende,men synes det er fælt
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #14 Skrevet 8. mars 2017 Tja, moren til min datters bestevenninne blir vel ikke årets mor. Hun har gått fra samboeren, som hun omtaler som en fraværende far (tredelt helseturnus). Vil bare ha barna 50 % slik at hun får egentid, tid til trening, byturer og flørting på høyt plan. Det er visst hennes tur til å leve nå. I hennes uker har hun barnevakt 1-3 ganger. Barna er i alderen 2-7 år. Anonymous poster hash: 3fc00...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå