Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er 160 høy. Har så lyst på en dunjakke og synes selv jeg er ganske fin 😂 Litt kompakt kanskje, men det er jo en tykk og god jakke. Men leste i en annen tråd at mange synes det ikke er fint med dunjakker, spesielt ikke på korte og ikke helg syltynne mennesker som meg... bør jeg bare droppe å kjøpe denne jakken? Er det bare jeg som synes det er helt ok med dunjakker? 😅 Anonymous poster hash: eddc6...9cd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Spiller det noen rolle hva andre mener da? Jeg kunne aldri kledd meg i en dunjakke, vil ikke ha det, men det er ikke dermed sagt at jeg synes det er helt grusomt at søsteren min har en Heldigvis går ikke halve norge i lik jakke til meg, det er helt supert at vi har litt forskjellig smak synes jeg. Mange bruker dunjakker og da regner jeg med de synes det er fint, at jeg ikke vil ha det selv fordi jeg ikke har sansen for det spiller da ingen rolle. Anonymous poster hash: 6c50f...e22
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har dunkåpe å har fått mye skryt for at den sitter så fint på meg Men jeg er slank da. Anonymous poster hash: c3255...dd8
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er også 1.60 høy og har både dunkåpe og dunjakke. Finnes mange kule dunkåpevarianter👌🏼
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Kjøp dunkåpe. Anonymous poster hash: 2d05c...a42
sug lut Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Hvorfor skal hva andre tenker ha noe å si for hva du kler på deg og synes du er fin i? Du liker den pluss den vil holde deg varm og funker for ditt formål, det er alt som teller - alltid.
Mumua Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har kommet over den delen av livet der jeg bryr meg om hva andre mener og har en deilig dunjakke som holder meg varm selv om jeg ser ut som en poppelopp. Ville kjøpt den jakken uansett hva andre sier dersom du vil ha den og den holder deg varm
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Skam stygt. Forstår meg ikke på folk som synes at dunjakker er det flotteste som finnes, og de er det mange av. Har dunjakke selv, liker å holde varmen. Anonymous poster hash: f15fe...468
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Har dunkåpe, og jeg er bare 160 cm, og lubben. Ser fin ut i kåpen, og ikke tykkere. Anonymous poster hash: 93d03...a45
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har også dunkåpe. Synes ikke dunjakker er fint i det hele tatt, og egentlig ikke dunkåper heller, men de er varme og det teller mest Min har belte om midjen, så da får jeg i det minste litt fasong når jeg går med min. Jeg er høyere enn deg, men helt normalt slank, ikke syltynn. Uansett er komfort og det at du er varm og god det viktigste. Selv om jeg ikke synes alle klærne mine er pene nødvendigvis, er det mange jeg går med i ulike situasjoner fordi de passer godt der. For eksempel noen skikkelig slitte ullvotter som bare er helt fantastisk myke og varme (de ser ikke ut). Anonymous poster hash: 590b3...463
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Råstygt, men så lenge en holder seg varm så... Anonymous poster hash: 6a4d9...695
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 Kvinnelige former kommer jo naturlig nok ikke tydelig frem, men det er heller ikke hensikten med en jakke. For min del synes jeg det ser mye mindre flatterende ut å gå med bare ankler og tynne jakker for å se pene ut, enn de som går med wenaasdresser for å holde varmen.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 Heller varm og ukledelig enn å fryse. Jeg hater å fryse. Dessuten, folk som mener slikt må være utrolig unge, dumme og trangsynte. Hvem bryr seg om deres mening? Er så mye rare meninger her inne om klær. Nå liker jeg sjelden motetrender som kommer og går uansett. Anonymous poster hash: 5f9c0...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå