Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Jeg vag lyst til å bli vippetekniker, fordi jeg vil sette vipper på meg selv , og noen få andre. Jeg bruker enormt med penger på dette , så håper å kunne klare å sette på meg selv 😂😂 Men (!) Jeg bor i Telemark, og det finnes så mye å velge i mellom i Oslo... skulle gjerne hatt et kurs litt nærmere.. men hvem kurs velger man å gå ? Prisene varierer fra 5000 til 12 000 😣😣 Noen tips ? Anonymous poster hash: e2693...0ea
SharonNeedles Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Hvor går du selv når du setter på vipper da? Er det i en salong i nærheten? Har du spurt hos de i nærheten hvor de har tatt kurs?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Vippetekniker? Tekniker!? Herregud for en pretensiøs tittel.. Så ufattelig pinlig 😱 Anonymous poster hash: b840e...a9e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 HI,du kommer aldri til å få noe ordentlig svar i denne tråden, så hvis jeg var deg hadde jeg sluttet å svare og heller forsøkt igjen om noen dager i en ny tråd. Jeg ville googlet og i tillegg spurt hun du går hos nå om hun vet om kurs. Anonymous poster hash: 5a61c...0d9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 HI,du kommer aldri til å få noe ordentlig svar i denne tråden, så hvis jeg var deg hadde jeg sluttet å svare og heller forsøkt igjen om noen dager i en ny tråd. Jeg ville googlet og i tillegg spurt hun du går hos nå om hun vet om kurs. Anonymous poster hash: 5a61c...0d9 Ja jeg skal gjøre det. Takk Anonymous poster hash: e2693...0ea
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Her ble jeg overrasket (men burde kanskje ikke blitt det...?) over ale de nebbete kommentarene HI får. Det er de vel ikke hennes skyld at det kalles vippetekniker eller at folk bruker penger på dette? At hun bruker penger på dette, er vel trengt tatt også ganske irrelevant i forhold til det hun spør om? Anonymous poster hash: 7c954...f8c
Syngensang Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Har ikkje peiling på kva kurs du skal gå. Men her var det jammen mange sure damer!! Folk betalar mange tusen for alle slags kurs, frå lappeteknikk til korgfletting, osb i det uendelege. At HI vil bli vippetekniner er vel ikkje noko å sjå rødt for??? Lukke til hi, eg heiar på deg👍😁
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Har ikkje peiling på kva kurs du skal gå. Men her var det jammen mange sure damer!! Folk betalar mange tusen for alle slags kurs, frå lappeteknikk til korgfletting, osb i det uendelege. At HI vil bli vippetekniner er vel ikkje noko å sjå rødt for??? Lukke til hi, eg heiar på deg👍😁Kurs i kurvfletting gjør ikke at du går rundt og kaller kurvtekniker, da. Vippetekniker høres bare så inni granskauen pretensiøst ut, cand.vippe?😂😂😂 Anonymous poster hash: 7f2af...afb
Kira Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Tråden er moderert. Begrunnelse: * Persondebatt, personangrep, trakassering eller trusler. * Innlegg som sporer av debatten kan bli slettet. Kira Moderator
Gemini77 Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Mener du slike enkeltvipper som limes på vippene en og en? Det tror jeg er umulig å gjøre på seg selv. Der jeg napper bryn så prater hun som gjør det der at det var så synd at hun var den eneste som gjorde det der for da måtte hun dra et annet sted. Det krever jo at øynene er igjen og helt i ro.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Hei hi Er veldig lei meg på dine vegene av hvilke svar du for. Jeg anbefaler deg å melde deg inn i noen av sminkegruppene på Facebook. Finnes vel to store norske sider og høre der. Mange som både setter og for satt vipper der. Kjenner personlig kun Oslo. Anonymous poster hash: 2c3e1...30e
Admin Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin, admin
Lessismore Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Men i all verden, kjære moderatorer. Det må da være lov til å sette spørsmålstegn ved tittelen "vippetekniker?" Hvis dere skal rydde for alle avsporinger her på forumet, vil dere ikke gjøre annet. Hvorfor så strenge her?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin, admin Ærlig talt, nå tar dere jo helt av her. Det er ikke lov til å skrive noe som som helst nå. Det må jo være lov å skrive at tekniker finnes i mange bransjer. Modereringen deres henger nok en gang ikke på greip Anonymous poster hash: 61b8d...e4d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin, admin Hi misforstår et svar og kommenterer deretter. Jeg kommenterer hennes svar med at svaret nok var ment støttende til henne, og en annen kommenterer mitt svar med at det trodde jeg og.Alt bli moderert bort. Seriøst, er det det dette dere bruker tiden deres på å moderere? Ikke rart at modereringen er dårlig til tider når det er sånt tull dere prioriterer Anonymous poster hash: 61b8d...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå