Gå til innhold

Dere som er i et forhold...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd å ha god "kjemi"/ blitt tiltrukket av en anen mann? Her er jeg veldig "oppmerksom" på kompisen til mannen. Vet det er gjensidig... 

Vert sammen med mannen i 16 år, og aldri gått over streken. Kun en vennskapelig klem en sjelden gang. Vi er begge godt gift og kommer aldri til å være utro. (ikke jeg iallfall) Merker likevel på spenningen når vi en sjelden gang møtes. Han er kjempe koselig, og merker nesten gnistene mellom oss. (ingen andre) I dårlige perioder hender jeg fantaserer, men kommer aldri til å risikere forholdet til mannen eller familien vår. Tenker det er lov å fantasere. Det gjør sikkert mannen også ;)

 



Anonymous poster hash: e3bb3...a36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, noko anna ville vere rart syns eg. Men held meg på rett side av streken. Tippar mannen min og av og til tenkjer på andre damer. Men prøvde meg på eit slikt innlegg her ein gong før. Då fekk eg beskjed om å gå ifrå mannen, så det er ikkje alltid like populært å seie slike ting høgt her.

 

Anonymous poster hash: 07e2e...eb6

Skrevet

Ja, noko anna ville vere rart syns eg. Men held meg på rett side av streken. Tippar mannen min og av og til tenkjer på andre damer. Men prøvde meg på eit slikt innlegg her ein gong før. Då fekk eg beskjed om å gå ifrå mannen, så det er ikkje alltid like populært å seie slike ting høgt her.

 

Anonymous poster hash: 07e2e...eb6

Hvis folk tror de skal klare seg fram til gullbryllupsdagen uten noen sinne å bli begeistret for en annen, kan de like godt tro på Julenissen! 😂

 

 

Anonymous poster hash: 2f0d3...108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...