Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hun har så fin og vakker stemme... Hva er det hun synger om? Noe om "voyna" (krig), "lobli moy" (elsker meg?). Kagda... betyr i dag? Anonymous poster hash: f3c6e...8fd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Kagda betyr når. Når du sier det, det stemmer det. Takk! <3 God morgen, ha en fantastisk flott dag! Anonymous poster hash: f3c6e...8fd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jenta er en flott poet.. Står det i hvert fall. Jeg synes det er vanskelig å høre hva hun synger, så kan ikke hjelpe deg der. Anonymous poster hash: be9f4...a52
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Jenta er en flott poet.. Står det i hvert fall. Jeg synes det er vanskelig å høre hva hun synger, så kan ikke hjelpe deg der. Anonymous poster hash: be9f4...a52 Jo, devoschka characho poet, det fikk jeg også med meg. Og en vakker stemme, ikke minst! Ochin prikrashna... Jeg får bare med meg noen ord, min russisk er virkelig dårlig. Jeg skulle ønske den var så mye bedre. Hun synger noe om krig, en jente, og mer enn det får jeg ikke med meg. Anonymous poster hash: f3c6e...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå