Gå til innhold

Noen som kan russisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har så fin og vakker stemme... Hva er det hun synger om?

Noe om "voyna" (krig), "lobli moy" (elsker meg?). Kagda... betyr i dag?

 



Anonymous poster hash: f3c6e...8fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kagda betyr når.

Skrevet

Kagda betyr når.

Når du sier det, det stemmer det. Takk! <3

God morgen, ha en fantastisk flott dag!

 

Anonymous poster hash: f3c6e...8fd

Skrevet

Jenta er en flott poet.. Står det i hvert fall. Jeg synes det er vanskelig å høre hva hun synger, så kan ikke hjelpe deg der.

 

Anonymous poster hash: be9f4...a52

Skrevet

Jenta er en flott poet.. Står det i hvert fall. Jeg synes det er vanskelig å høre hva hun synger, så kan ikke hjelpe deg der.

 

Anonymous poster hash: be9f4...a52

Jo, devoschka characho poet, det fikk jeg også med meg. Og en vakker stemme, ikke minst! Ochin prikrashna... Jeg får bare med meg noen ord, min russisk er virkelig dårlig. Jeg skulle ønske den var så mye bedre. :(

Hun synger noe om krig, en jente, og mer enn det får jeg ikke med meg.

 

Anonymous poster hash: f3c6e...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...