Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hei. Er 12+4, kjenner mer og mer på en uro om det er liv eller ikke i magen.. mistet i 2016 og gikk i ukesvis før kroppen skjønte det selv. Jeg vil kun ha en ul for å konstantere at hjerte slår! Bilder og målinger etc er ikke relevant, det kan jeg fint vente med til OUL. Så, noen som vet om en klinikk som utfører rask ul til en billig penge? Takk for svar! Anonymous poster hash: 41e32...35b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Prøv å få en henvisning fra lege til privat gu. Ellers er det private og koster 12-1500 kroner. Ultralydklinikken er å anbefale:) Anonymous poster hash: fd220...8bc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Når du er 12 +4 så skal det vel være mulig å høre hjertet med doppler? Hvis du vil raskt til gyn for ul så må du nok privat, og må betale deretter. Det kan gå lang tid å komme til hos gyn selv med henvisning fra lege. Jeg har selv vært i dine sko, flere ganger, men da har jeg betalt det det koster, kommer raskt til og er verdt det! Anbefaler sentrumslegene og Hausken Anonymous poster hash: 5b33b...9b9
Elisun Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Oki. Takk for svar. Har doppler. Finner ikke hjerte.. 💔.. kontoen er skrapa akkurat nå og har regninger på vent. Så derfor jeg håpet å finne en litt billigere enn 1200kr.. Hi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Oki. Takk for svar. Har doppler. Finner ikke hjerte.. .. kontoen er skrapa akkurat nå og har regninger på vent. Så derfor jeg håpet å finne en litt billigere enn 1200kr.. Hi slapp av og pust med magen, det er ikke gitt at du vil finne hjertelyden i uke 12 hellerPrøv legevakten i byn evt? Men tviler på at de sjekker deg så sant du ikke har en veldig godt forklaring :/ Anonymous poster hash: 5b33b...9b9
Elisun Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 slapp av og pust med magen, det er ikke gitt at du vil finne hjertelyden i uke 12 heller Prøv legevakten i byn evt? Men tviler på at de sjekker deg så sant du ikke har en veldig godt forklaring :/ Anonymous poster hash: 5b33b...9b9 Takk ❤️ Legevakten ville sikkert bare ledd av meg.. 😰😰 nei, får enten bare slå meg til ro eller bruke de pengene på priv ul selv om jeg ikke har råd 🙈 Hørte med doppler igjen i kveld. Brukte for første gang gel (tidliger bare brukt babyolje) syns jeg hører mye og noe som virkelig kunne vært babys bevegelser, dukt,spark. Men tror ikke jeg hørte noe hjerteslag.. Hi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Doppler er ikke anbefalt brukt i første trimester, pga en liten mulig teoretisk risiko for varmeutvikling og fosterskade. Så det bør du vente med. https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/uog.9026/pdf&ved=0ahUKEwjkvqWM1cfSAhWMFCwKHfX5DqEQFggaMAA&usg=AFQjCNHIEve82St0FGQuWBvhBAV5_zUY1Q Anonymous poster hash: 5a978...887
3 i april Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Drikk noe søtt og legg deg på magen 😊 er gravid for fjerde gang og dette gjør jeg når jeg er i ca uke 11, da merker jeg romsteringen fra babyen 😊 Men dette gjelder ikke alle. Hvordan morkaken ligger har også stor betydning. Dessuten er det enklere for flergangs fødene og kjenne bevegelse for vi vet hva vi skal kjenne etter. Jeg kjente ikke bevegelser så tidlig med første. Du må heller ikke få panikk av manglende hjertelyden. Babyen er veldig liten enda, legen ville ikke lete etter hjertelyden på meg før nærmere uke 17, nettopp pga av at som gravid hadde jeg jo fått panikk om han ikke hadde funnet den...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 slapp av og pust med magen, det er ikke gitt at du vil finne hjertelyden i uke 12 heller Prøv legevakten i byn evt? Men tviler på at de sjekker deg så sant du ikke har en veldig godt forklaring :/ Anonymous poster hash: 5b33b...9b9 Tror ikke legevakten har ultralyd. De vil nok heller ikke prioritere dette tror jeg. Det er nok privat ultralyd som gjelder og da koster det nok noe over 1000,- Anonymous poster hash: 3ade9...328
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Tror ikke legevakten har ultralyd. De vil nok heller ikke prioritere dette tror jeg. Det er nok privat ultralyd som gjelder og da koster det nok noe over 1000,-Anonymous poster hash: 3ade9...328 hm, mener å ha hørt at de har på den nye legevakten på danmarksplass, det er et lite minisykehus sies det Anonymous poster hash: 5b33b...9b9
Mrs druestein Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Jeg betalte 920 sist jeg var og tok ul i uke 6. Privat gyn
Elisun Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Hurra! Fant hjertelyden i dag 😊👏🏼 Da puster jeg lettet ut til oul 😊👍🏻 Takk for svar ❤️ Hi
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Hurra! Fant hjertelyden i dag Da puster jeg lettet ut til oul Takk for svar ❤ Hi så bra <3 Anonymous poster hash: 5b33b...9b9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Hurra! Fant hjertelyden i dag 😊👏🏼 Da puster jeg lettet ut til oul 😊👍🏻 Takk for svar ❤️ Hi 😍😍😍😍 Anonymous poster hash: e116d...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå