GÃ¥ til innhold

Har du en historie om en merkelig eks? 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en episode med eksen min.

Jeg hadde nettopp flytta inn hos han, og skulle rydde plass til klærne i ene skapet på soverommet. Der lå et lysegrønt laken, og det var tydelig at dette var svært tilgriset og skittent.

Jeg stappa det bare i søpla, men da han kom fra jobb og oppdaga det ble han kjempesur og dro det rett opp igjen. Det har visst dette lakenet vannet til hans eks hadde gått på da fødselen hennes startet, og dette er et kjært minne 😳

Ble fort eks da.. Eneste jeg tenkte på da jeg åpna klesskapet hans var det grønne lakenet i den gamle rema-posen.

Anonymous poster hash: 16c63...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også blitt sur om det første kjæresten min gjorde etter han flyttet inn var å kaste tingene mine uten å høre med meg først.  

Anonymous poster hash: fb228...f19
Skrevet

Jeg hadde også blitt sur om det første kjæresten min gjorde etter han flyttet inn var å kaste tingene mine uten å høre med meg først.

Det var ett stivt og blodig laken....

Skrevet

Det var ett stivt og blodig laken....

Ja, men det var hans og du var nettopp flyttet inn. Det naturlige hadde jo vært å spurt samboeren om det før du kastet det. Ikke fordi jeg synes at det er veldig normalt å beholde et slikt laken, men fordi det var hans og du nettopp har flyttet inn. 

Skrevet

Hjelpes! 😂 Hadde typen min flippet fordi jeg kastet en skittent laken (hallo...) så hadde han fort blitt en eks!! Æsj, så kvalmt..

Anonymous poster hash: 3e636...5c4

Skrevet

Blodig laken etter vann avgang?

Jeg har aldri blødd før etter barnet ble født.

Alltid hørt at mye blod i vannet er et fare signal.

Levde barnet som ble født?

Høres herslig ut å ha et så tilsølt laken i klesskapet, men også spesielt å begynne å kaste ting med engang man flytter inn.

Anonymous poster hash: 427d0...1f9

Skrevet

Barnefaren sender meg plutselig melding å forteller hvor mye penger jeg får hvis han dør.

Jaha hva skal jeg med den opplysningen?

Anonymous poster hash: 35b92...785

Skrevet

Innlegg slettet grunnet dobbelpost.

Mod K. Taylor

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en episode med eksen min.

Jeg hadde nettopp flytta inn hos han, og skulle rydde plass til klærne i ene skapet på soverommet. Der lå et lysegrønt laken, og det var tydelig at dette var svært tilgriset og skittent.

Jeg stappa det bare i søpla, men da han kom fra jobb og oppdaga det ble han kjempesur og dro det rett opp igjen. Det har visst dette lakenet vannet til hans eks hadde gått på da fødselen hennes startet, og dette er et kjært minne 😳

Ble fort eks da.. Eneste jeg tenkte på da jeg åpna klesskapet hans var det grønne lakenet i den gamle rema-posen.

Skjønner godt at du ble en eks...

Anonymous poster hash: 8cc7d...383

Skrevet

jeg flytta inn hos kjæresten, fikk ikke hjelp til å sette på plass NOE. 
Så reiser vi på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang Norgesferie. 
Så kommer vi hjem fra en helt ok ferie, jeg får beskjed om å flytte for "dette funker ikke". 

vel, jeg hadde mesteparten av tingene i bilen fremdeles så det var ikke mye å pakke ned igjen heldigvis :P 

kunne han ikke sagt fra før? (vi hadde ikke krangla eller noenting!) 
MEN! noen dager etterpå: tekstmelding: "kan du føre tilbake de ti tusen kronene jeg ga deg i gave? jeg trodde du likte en real rimjob... " 

Litt store forskjeller kansje . hahah

Anonymous poster hash: f9b32...648
Skrevet

de 10 000 var en gave jeg fikk til bursdag altså, det hadde ingenting med rimjob å gjøre:P 

Skrevet

jeg flytta inn hos kjæresten, fikk ikke hjelp til å sette på plass NOE.

Så reiser vi på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang Norgesferie.

Så kommer vi hjem fra en helt ok ferie, jeg får beskjed om å flytte for "dette funker ikke".

vel, jeg hadde mesteparten av tingene i bilen fremdeles så det var ikke mye å pakke ned igjen heldigvis :P

kunne han ikke sagt fra før? (vi hadde ikke krangla eller noenting!)

MEN! noen dager etterpå: tekstmelding: "kan du føre tilbake de ti tusen kronene jeg ga deg i gave? jeg trodde du likte en real rimjob... "

Litt store forskjeller kansje . hahah

Forstår jeg deg rett med at han gjorde det slutt fordi du ikke ville sleike han i ræva? Håper ikke kjærlighetssorgen var uholdbar 😂

Skrevet

Den såkalte skuffelsen varte de to timene jeg kjørte hjem til min gamle leilighet, før jeg innså hva jeg egentlig var dumpa for.

Jeg koste meg med å sette alt på plass mens jeg ringte bank og ba om møte til kjøp av bolig.

Jeg kjøpte hus to uker etter alene😂

Var ikke ødelagt av kjærlighetssorg akkurat!

Hadde vært verre om han ikke hadde dratt frem at jeg nekta på en rimjob altså😅😂

Skrevet

Gjerrigknarken. Vi hadde blitt sammen på sommeren og skulle studere i hver vår by. En helg inviterte jeg han til hybelen min, duket opp deilig middag og vin. Han sendte melding når han var på vei og lurte på om han skulle ta med noe. - Litt frukt kanskje skrev jeg. Han hadde med druer, de kosta 15 kroner sa han. Javel, da middagen var spist og vinen drukket opp begynte han å prate om de 7,50 for druene, om det ikke var på tide å få dem tilbake snart. Jeg hadde ikke kontanter på meg men sa at han kunne pante flasker. Det gjorde han, faktisk med en gang butikken åpnet dagen etter stod han klar med flaskene. 

Anonymous poster hash: 20f86...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...