Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har bestandig hatt små faste bryster. Det er jeg for så vidt fornøyd med. De ser bra ut og jeg trenger aldri bruke BH. Selv nå som jeg er godt over 40 kan jeg løpe, hoppe på trampoline ol uten å merke at de flytter på seg. Problemet er klær. Mine pupper sitter akkurat der de sitter. Jeg kan ikke omdirigere dem med en BH. Jeg sliter faktisk med å finne noen BH jeg kan bruke. De fleste er laget for å presse brystene mot hverandre. Det går ikke med mine. De peker skrått utover uansett. i tillegg sliter jeg med at de fleste BHer sklir opp over brystene når jeg strekker armene over hodet. Da er det bedre å gå uten og heller bruke en trøye. I mange år har jeg trøstet meg med at når jeg blir eldre vil jeg få hengepupper. Da vil jeg kunne plasere dem i en BH og dytte dem dit jeg vil ha dem, men det skjer jo ikke! Hvor lang tid skal det gå? Når er det meningen at de skal bli mer hengete? Anonymous poster hash: ed67e...391
tante grusom master of law Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Hvis bhen sklir over puppene bruker du alt for stor størrelse rundt brystkassa.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har naturlige svære pupper som alltid er i veien. Jeg svetter mye "rundt" de og. Jeg MÅ gå med bh - alltid. Blæ Vær glad for de du har Anonymous poster hash: b9d7e...41e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Jeg opererte mine og fikk de akkurat slik jeg ville ( har ikke lagt inn noe da, bare tatt av). Anonymous poster hash: 630a9...f32
Sint naken biltyv Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Skjønte virkelig ikke dette😂 Herregud😂
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har naturlige svære pupper som alltid er i veien. Jeg svetter mye "rundt" de og. Jeg MÅ gå med bh - alltid. Blæ Vær glad for de du har Anonymous poster hash: b9d7e...41e Signerer denne! 😳 Anonymous poster hash: 2721f...668
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Hvis bhen sklir over puppene bruker du alt for stor størrelse rundt brystkassa. Enig. Gå i en skikkelig undertøysbutikk og få dem til å måle og finne rett størrelse på deg. Anonymous poster hash: cab4f...8ca
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Er noe forbanna møkk med hengepupper også skal jeg love deg. De kommer i klem når du snur deg i senga om natta. Du blir varm og svett under, du kan få friksjonssår/gnagsår om du ikke bruker bh på varme dager, vanskelig å finne bh fordi de er myke og klarer å gli ut når man bøyer seg om man ikke har bh som går omtrent helt opp i halsen.. Jeg drømmer om pupper uten heng... Anonymous poster hash: 0616f...cb5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Enig. Gå i en skikkelig undertøysbutikk og få dem til å måle og finne rett størrelse på deg. Anonymous poster hash: cab4f...8ca Det har jeg gjort mange ganger. Hjelper ikke en dritt. Anonymous poster hash: ed67e...391
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Er noe forbanna møkk med hengepupper også skal jeg love deg. De kommer i klem når du snur deg i senga om natta. Du blir varm og svett under, du kan få friksjonssår/gnagsår om du ikke bruker bh på varme dager, vanskelig å finne bh fordi de er myke og klarer å gli ut når man bøyer seg om man ikke har bh som går omtrent helt opp i halsen.. Jeg drømmer om pupper uten heng... Anonymous poster hash: 0616f...cb5 Brystreduksjon og løft. Jeg er superfornøyd. Anonymous poster hash: 630a9...f32
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Er noe forbanna møkk med hengepupper også skal jeg love deg. De kommer i klem når du snur deg i senga om natta. Du blir varm og svett under, du kan få friksjonssår/gnagsår om du ikke bruker bh på varme dager, vanskelig å finne bh fordi de er myke og klarer å gli ut når man bøyer seg om man ikke har bh som går omtrent helt opp i halsen.. Jeg drømmer om pupper uten heng... Anonymous poster hash: 0616f...cb5 Jeg forstår det. Man ser jo sjelden ulempene ved det andre har like godt som ved det man selv har . Jeg Har bare bestandig ønsket meg å kunne dytte på dem slik at de passer inn i klærne og fyller ut der de skal fylle ut, ikke langt ut på siden. Anonymous poster hash: ed67e...391
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Du kan få mine. Har noen lange, fine noen!! Anonymous poster hash: d3d18...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå