Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan få bort halsbrann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det svir nedover spiserøret når jeg spiser,sure oppstøt der det kommer opp litt surt innimellom..Har hatt det snart ei uke og har ikke vært forsiktig med hva jeg har puttet i meg...Spiste mat jeg ikke tåler så godt siste uka så det er nok derfor det er slik nå 😛

Anonymous poster hash: 8e3a7...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaviscon eller tilsvarende på apoteket.

Er dette noe du jevnlig sliter med kan du høre med legen. Jeg må ta Somac 40 mg hver dag for å holde det også sjakk.. kjedelig og slitsomt.

Anonymous poster hash: 3d6aa...9c3

Skrevet

Kjerringråd, spis rå gulrot eller lovehearts

Medisinsk, masse å få reseptfritt på apotek, f.eks gaviscon

Anonymous poster hash: a4ab8...d4e
Skrevet

Gaviscon eller tilsvarende på apoteket.

Er dette noe du jevnlig sliter med kan du høre med legen. Jeg må ta Somac 40 mg hver dag for å holde det også sjakk.. kjedelig og slitsomt.

Heldigvis ikke ofte det er slik men går litt i perioder! Har du tatt noen undersøkelse for det eller har du bare fått medisin?

Hi

Skrevet

1 ts natron i et glass vann som en nødløsning. Ellers så funker Somac bra, det bruker jeg

Anonymous poster hash: c97bb...fad
Skrevet

Kjerringråd, spis rå gulrot eller lovehearts

Medisinsk, masse å få reseptfritt på apotek, f.eks gaviscon

Anonymous poster hash: a4ab8...d4e

Lovehearts spiste jeg på jobb idag faktisk for det har hjulpet før 😊 Hjalp idag også og kom tilbake og nå har jeg ingenting 😜 Hamstre Lovehearts i morgen kanskje 👍

Hi

Skrevet

1 ts natron i et glass vann som en nødløsning. Ellers så funker Somac bra, det bruker jeg

Er Somac bare på resept?

Skrevet

Er Somac bare på resept?

Nei, det er reseptfritt og. Men billigere på resept

Skrevet

Somac er bare til bruk i 7-14 dager uten resept, og skal tas daglig. Virkning etter først ca 2 døgn. Gaviscon hjelper ikke i magen, bare i spiserør. Ville kjøpt novaluzid tygg, virker raskt men ikke så lenge. Men e bedre å begynne med først. Og lurt å ta en prat med lege..... ikke lurt å hørre på alle råda her inne

Anonymous poster hash: 5efff...001

Skrevet

Somac er bare til bruk i 7-14 dager uten resept, og skal tas daglig. Virkning etter først ca 2 døgn. Gaviscon hjelper ikke i magen, bare i spiserør. Ville kjøpt novaluzid tygg, virker raskt men ikke så lenge. Men e bedre å begynne med først. Og lurt å ta en prat med lege..... ikke lurt å hørre på alle råda her inne

Alikevel så gir du selv råd............

Skrevet

Jobber med slike ting hver dag....

Skrevet

Jobber med slike ting hver dag....

Men det er det ingen her som kan vite om er sant.

Skrevet

Heldigvis ikke ofte det er slik men går litt i perioder! Har du tatt noen undersøkelse for det eller har du bare fått medisin?

Hi

Jeg forklarte legen hva jeg slet med, det er blitt verre med årene - masse mat/drikke jeg må unngå. Anbefalingen hans var å prøve Somac. En ting var selve halsbrannen, men jeg fikk også veldig vonde tak i magen.

det er mye bedre nå, men jeg må huske medisinen ellers er det pyton igjen i løpet av kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...