Gå til innhold

Mye maserier. Vond fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første fødsel var lite vond. Ganske vond ved 7-8 cm, men fortsatt overkommelig. Sterk migrene var verre. Hadde omtrent ikke maserier i det svangerskapet :)

Med andremann hadde jeg maserier i ti uker og fødselen var helt grusom når det kommer til smerte. Jeg gråt og skalv, fikk nesten ikke puste. Fikk bare 30-40 sek pause mellom hver rie (i 16 t) og nesten hver gang jeg fikk en ny rie uten å få tatt meg inn tenkte jeg "Ånei, ikke igjen". MEN jeg ble satt igang.

Så spør her... merket du noen forskjell, du som har født flere ganger og hatt 1 svangerskap uten maserier og 1 MED masse maserier?

Anonymous poster hash: abe8e...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hatt svangerskap med masse maserier (men svarer allikevel). Jeg har hatt superenkle, nesten smertefrie fødsler. Tror nok det har mer å gjøre med at du ble satt i gang

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg lite maserier og en lang og skikkelig vond fødsel.

Med nr 2 hadde jeg mye maserier og en veldig lett fødsel som var unnagjort på 3 timer og jeg lett hadde gjort om igjen heller enn en skikkelig forkjølelse.

Anonymous poster hash: b7c88...4fe

Skrevet

Masse maserier og to superlette fødsler :)

Svangerskapet uten var tyngre fødsel, og endte i akutt keisersnitt.

Anonymous poster hash: 88fa6...3e3

Skrevet

Jeg hadde maseriser lenge i forveien. Ble satt igang og hadde vist så heftige maseriser at de var like kraftige som pressrier :/ Langvarig fødsel fra helvette...

Anonymous poster hash: 6bc5f...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...