Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Er det noen som kan forklare, eller er det forskjell? Litt usikker på hvor vondt jeg egentlig har Hadde en runde i går på ca 4 timer med 10 min mellom. Hadde noen i natt, og ellers i dag har det kanskje vært 2 i halvtimen. De bygger seg opp, men alle riene er ikke like vonde. Anonymous poster hash: 0e378...a50
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Jeg synes maserier var ganske like en tidlig fase i fødselen men da jeg fikk ekte rier så var det noe helt annet. Med andremann vel og merke... Hadde maserier i 10 uker og fikk en jævlig fødsel. Med førstemann hadde jeg ingen omtrent og fikk fantastisk fødsel Anonymous poster hash: 270d8...4b0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg hadde mye kynnere og maserier og da fødselen startet trodde jeg at det nok en gang bare var tull. Etter en stund ble riene vondere og vondere og kom oftere og oftere og da var jeg plutselig ikke i tvil. Anonymous poster hash: 949b4...5f7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Maserier sitter oftere i fremme, mens ekte rier sitter bak også. Maserier gir seg (blir lettere) dersom man begynner å bevege seg eller tar en varm dusj. Maserier øker ikke i styrke på samme måte som ekte rier. Dette trenger ikke å passe for alle, men er en måte man kan merke forskjell. Anonymous poster hash: 17a84...630
LivetErEnLek Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Hos meg så blir rier heftigere og tettere når jeg beveger meg. Masrier funker ikke bevegelse på. Ingen fasit, men min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Jeg merket INGEN forskjell på maserier og rier jeg hadde fra 3-8 cm. Fødselen startet i uke 32, de fikk heldigvis stoppet den, men disse riene fortsatte, med ca ti min mellomrom, he døgnet i åtte uker. Jeg var utslitt, fikk ikke sove og ble lagt inn flere ganger for smertestillende og sovesprøyte. Måtte utrolig nok bli satt igang, for da vannet gikk stoppet alle tegn på rier Hadde da gått med utelater livmorhals og 3cm åpnring i flere uker, så når det først startet gikk det fort. Men merket som sagt ikke forskjell annet enn at riene jeg fikk fra igangsettingen var fryktelig mye tettere, de overlappet hverandre. Hadde en veldig fin og grei fødsel, da. Førstegangsfødende og brukte 5 timer fra første ekte rie til ungen var ute Anonymous poster hash: 8dca0...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå