Gå til innhold

Isak og Even er Årets tv-par i USA!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er HELT FANTASTISK  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Håper trailer kommer snart ja,savner skam veldig,men har også blitt hekta på teen wolf og Sterek nå :P

Skrevet

Men... når jeg går innpå E-online så ser det ikke ut som om avstemmingen er over enda...?

Anonymous poster hash: 5c828...61a

Skrevet

Står nederst på siden at avstemmingen er stengt :)

Skrevet

Er de homser? 😬

Anonymous poster hash: 8d9ff...b58

Skrevet

Er de homser?

I serien ja

Anonymous poster hash: 231f2...8af

Skrevet

Er de homser?

Ja, asså.. hvis de ikke er panfil da..

Anonymous poster hash: 0d3b5...525

Skrevet

Er de homser? Anonymous poster hash: 8d9ff...b58

Er det så nøye a? Homse, bifil, panfil... De er Isak og Even, og Hovedsaken er at DE VANT - og det er såååå vel fortjent etter den høsten de gav oss. Flotte skuespillere - Tarjei og Henrik!

Anonymous poster hash: c7cec...6bf

Skrevet

Er det så nøye a? Homse, bifil, panfil... De er Isak og Even, og Hovedsaken er at DE VANT - og det er såååå vel fortjent etter den høsten de gav oss. Flotte skuespillere - Tarjei og Henrik!

Jaha...... eh

Skrevet

Jaha...... ehAnonymous poster hash: 8d9ff...b58

Beklager, jeg skjønner at du kanskje ikke har sett Skam? Grunnen til at jeg svarte slik, er fordi Isak får samme spørsmål fra Magnus i serien. Og han svarer: jeg er kanskje litt homo - men vi vet ikke hva Even er, for det blir ikke fortalt. Det jeg prøver å si er at er det så nøye å alltid sette folk i boks ved å definere hva slags legning de har? Om en er homofil, bifil eller panfil - det har vel egentlig liten betydning? Vi er alle mere enn legningen vår.

Men om du ikke har sett Skam, så skjønner jeg god spørsmålet ditt :). Ville bare forklare :).

Skrevet

Ja, asså.. hvis de ikke er panfil da..

Hva er egentlig forskjellen på å være panfil og bifil?

Anonymous poster hash: 32b12...f7b

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på å være panfil og bifil?Anonymous poster hash: 32b12...f7b

Hvis jeg har tolket dette riktig er man som panfil tiltrukket av menneske, det vil si personligheten / selve personen. Og som bifil blir man tiltrukket av det som følger med kjønnet - altså det som gjør kvinner til kvinner / menn til menn.

Skrevet

For å svare litt mer alvorlig på spørsmålet om de er homofil.

I finalen sto to LGBT par mot hverandre (lesbian Gay Bi Transgendered).

Det er første gang i historien og det gir et stort håp om at en gang i fremtiden så er det ikke så viktig å definere hvorvidt man er homo, bi eller pan.

Og det er første gang i historien at en norsk lavbudsjett produksjon, som ikke engang er tilgjengelig på tv i utlandet, danker ut 63 Hollywoodpar og ender opp med seieren. Det er helt sjukt!

Kjærlighetshistorien til Even og Isak er noe av det vakreste jeg har sett - uavhengig av fil...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...