Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! https://www.nrk.no/kultur/even-og-isak-kara-til-arets-tv-par-i-usa-1.13413332 Nå.. kan dere gi oss traileren til sesong 4? Anonymous poster hash: 0d3b5...525
februarprins2013 Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 det er HELT FANTASTISK Håper trailer kommer snart ja,savner skam veldig,men har også blitt hekta på teen wolf og Sterek nå
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Men... når jeg går innpå E-online så ser det ikke ut som om avstemmingen er over enda...? Anonymous poster hash: 5c828...61a
MarshOfDecay Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Står nederst på siden at avstemmingen er stengt
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Er de homser? 😬 Anonymous poster hash: 8d9ff...b58
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Er de homser? Anonymous poster hash: 8d9ff...b58 I serien ja Anonymous poster hash: 231f2...8af
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Er de homser? Anonymous poster hash: 8d9ff...b58 Ja, asså.. hvis de ikke er panfil da.. Anonymous poster hash: 0d3b5...525
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Er de homser? Anonymous poster hash: 8d9ff...b58 Er det så nøye a? Homse, bifil, panfil... De er Isak og Even, og Hovedsaken er at DE VANT - og det er såååå vel fortjent etter den høsten de gav oss. Flotte skuespillere - Tarjei og Henrik! Anonymous poster hash: c7cec...6bf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Er det så nøye a? Homse, bifil, panfil... De er Isak og Even, og Hovedsaken er at DE VANT - og det er såååå vel fortjent etter den høsten de gav oss. Flotte skuespillere - Tarjei og Henrik! Anonymous poster hash: c7cec...6bf Jaha...... eh Anonymous poster hash: 8d9ff...b58
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Jaha...... ehAnonymous poster hash: 8d9ff...b58 Beklager, jeg skjønner at du kanskje ikke har sett Skam? Grunnen til at jeg svarte slik, er fordi Isak får samme spørsmål fra Magnus i serien. Og han svarer: jeg er kanskje litt homo - men vi vet ikke hva Even er, for det blir ikke fortalt. Det jeg prøver å si er at er det så nøye å alltid sette folk i boks ved å definere hva slags legning de har? Om en er homofil, bifil eller panfil - det har vel egentlig liten betydning? Vi er alle mere enn legningen vår. Men om du ikke har sett Skam, så skjønner jeg god spørsmålet ditt . Ville bare forklare . Anonymous poster hash: c7cec...6bf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Ja, asså.. hvis de ikke er panfil da.. Anonymous poster hash: 0d3b5...525 Hva er egentlig forskjellen på å være panfil og bifil? Anonymous poster hash: 32b12...f7b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #12 Skrevet 7. mars 2017 Hva er egentlig forskjellen på å være panfil og bifil?Anonymous poster hash: 32b12...f7b Hvis jeg har tolket dette riktig er man som panfil tiltrukket av menneske, det vil si personligheten / selve personen. Og som bifil blir man tiltrukket av det som følger med kjønnet - altså det som gjør kvinner til kvinner / menn til menn. Anonymous poster hash: c7cec...6bf
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 For å svare litt mer alvorlig på spørsmålet om de er homofil. I finalen sto to LGBT par mot hverandre (lesbian Gay Bi Transgendered). Det er første gang i historien og det gir et stort håp om at en gang i fremtiden så er det ikke så viktig å definere hvorvidt man er homo, bi eller pan. Og det er første gang i historien at en norsk lavbudsjett produksjon, som ikke engang er tilgjengelig på tv i utlandet, danker ut 63 Hollywoodpar og ender opp med seieren. Det er helt sjukt! Kjærlighetshistorien til Even og Isak er noe av det vakreste jeg har sett - uavhengig av fil... HI Anonymous poster hash: 0d3b5...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå