Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Men hvor lett er det? Har satt annonse på finn.no, men kun 2 henvendelser. Den ene ville kjøpe, men jeg kunne ikke frakte den for vedkommende. Mange ser på den da. Det er en Emmaljunga barnevogn, klassisk og fin, nesten ikke brukt (helst sant!). Det var en liten defekt på hjulene da jeg kjøpte den, men skal ikke koste mye å reparere det. Den kostet omtrent kr 10 000 da den ble kjøpt. Prøver å selge den for kr 4000,-. Synes ikke jeg kan gå lavere for en så fin vogn. Så hva er det? Ikke så mange som vil kjøpe brukt barnevogn? Skulle gjerne ha solgt den. Vi har liten lagringsplass. Og jeg trenger også penger til pensumbøker Anonymous poster hash: fc13d...1c9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Mente: helt sant! HI Anonymous poster hash: fc13d...1c9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Sikkert ikke så mange som vil kjøpe noe de må reparere. Det hadde i alle fall vært en terskel hos meg. I alle fall siden det er så mange barnevogner som selges, så er det lett å finne andre som man slipper å reparere. Anonymous poster hash: 6936c...c1c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Ja, kanskje det er det som er problemet. Får kanskje fikse det selv før den selges. Tenkte det bare var lettvint at de nye eierne gjorde det Anonymous poster hash: fc13d...1c9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Jeg bor i Oslo og har solgt 3 emmaljunga barnevogner de siste 3 mnd. Alle har blitt solgt innen 1 uke. - Ei emmaljunga edge duo combi fra 2010 til 4.500 kr inkl stelleveske og duobag, med sportsunderstell. Pent brukt og lite bruksslitasje. - Ei emmaljunga edge duo combi fra 2009 med sportsunderstell og kun sittedel (brukt som barnehagevogn). Noe rust på understellet. Fikk 1.700 kr for denne (bud på salgsside på facebook). - Ei emmaljunga mondial duo med luftdekk og svingbare forhjul fra 2015 til 7.500 kr inkl stelleveske. Fått flere henvendelser på alle vognene. Solgte også ei Simo vogn før jul. Denne var noe vanskeligere å få solgt, den lå ute i 5 uker. Få henvendelser. Den er lite brukt, ble kjøpt ny til å ha hos besteforeldrene. Ikke solbleket og ingen synlig slitasje. Så ut som ny. Ny pris var 6.299 kr i 2014. Fikk 1.500 kr for den, måtte gå kraftig ned i pris. Hadde håpet på ca. 3.000 kr. Anonymous poster hash: a7b9d...fc7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Takk for info! Synes vognen er så fin at det er merkelig den ikke er solgt allerede. Men kan fikse hjulene selv. HI Anonymous poster hash: fc13d...1c9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Ja, kanskje det er det som er problemet. Får kanskje fikse det selv før den selges. Tenkte det bare var lettvint at de nye eierne gjorde det Anonymous poster hash: fc13d...1c9 Det er altså så typisk. Hvorfor ikke fikse ting og ikke minst vaske før man prøver å selge. Latskap kalles det! Anonymous poster hash: fd0b8...5cd
Mamma til 2 søte Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hadde ALDRI i livet betalt 4000 for ei brukt vogn som måtte bli reparert når man får ei fiks ferdig ny vogn til 6000. Da hadde jeg nok kjøpt ei annen brukt vogn til 2000 som ikke trengte å bli fikset 😊 Endret 7. mars 2017 av Mamma til 2 søte
Jallavalla Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Defekter trekker veldig ned ja, selv om vogna ellers er i god stand. Jeg hadde nok scrollet meg videre. Prøv å få fikset det, så blir det sikkert lettere. Så kommer det vel litt ann på hvor du bor?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Men hvor lett er det? Har satt annonse på finn.no, men kun 2 henvendelser. Den ene ville kjøpe, men jeg kunne ikke frakte den for vedkommende. Mange ser på den da. Det er en Emmaljunga barnevogn, klassisk og fin, nesten ikke brukt (helst sant!). Det var en liten defekt på hjulene da jeg kjøpte den, men skal ikke koste mye å reparere det. Den kostet omtrent kr 10 000 da den ble kjøpt. Prøver å selge den for kr 4000,-. Synes ikke jeg kan gå lavere for en så fin vogn. Så hva er det? Ikke så mange som vil kjøpe brukt barnevogn? Skulle gjerne ha solgt den. Vi har liten lagringsplass. Og jeg trenger også penger til pensumbøker Anonymous poster hash: fc13d...1c9 Tror den er lettere å selge hvis du reparer den først. Jeg ville ikke kjøpt noe som jeg måtte reparere før jeg kunne bruke det Anonymous poster hash: abb57...db2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Ja, kanskje det er det som er problemet. Får kanskje fikse det selv før den selges. Tenkte det bare var lettvint at de nye eierne gjorde det Anonymous poster hash: fc13d...1c9 Lettvint for deg mener du vel Anonymous poster hash: abb57...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå