Gå til innhold

Pcos og diett. Virker det for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags diett eller livsstil har du valgt for å minske symptomer og evt. overvekt?

Anonymous poster hash: 751f5...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forsøkt lavkarbo og grovkarbo.

Ga ingen resultater.

Anonymous poster hash: c6c76...6e0

Skrevet

Lavkarbo, som en livsstil er det eneste som fungerer for meg

Skrevet

Metformin! Fikk et nytt liv!

Skrevet

Metformin. Hva må til for å få det da? Må man være insulinresistent da?

Skrevet

Metformin. Hva må til for å få det da? Må man være insulinresistent da?

Nei. Jeg er ikke det, men mistet syklusen fullstendig, vekta utenfor kontroll og hele kroppen var i ubalanse følte jeg. Ba legen om råd og fikk beskjed om å prøve disse. De ble redningen! Innen kort tid fikk jeg normal syklus igjen. Dette fordi metforminen reduserer antall cyster på eggstokkene som gjør at syklusen uteblir. Av ulike årsaker kan jeg ikke bruke hormonell prevensjon. Dette ble derfor redningen! Det var heller ikke feil at medisinen gjorde/gjør at blodsukkeret holder seg stabilt dagen gjennom :) anbefales!

Skrevet

Nei. Jeg er ikke det, men mistet syklusen fullstendig, vekta utenfor kontroll og hele kroppen var i ubalanse følte jeg. Ba legen om råd og fikk beskjed om å prøve disse. De ble redningen! Innen kort tid fikk jeg normal syklus igjen. Dette fordi metforminen reduserer antall cyster på eggstokkene som gjør at syklusen uteblir. Av ulike årsaker kan jeg ikke bruke hormonell prevensjon. Dette ble derfor redningen! Det var heller ikke feil at medisinen gjorde/gjør at blodsukkeret holder seg stabilt dagen gjennom :) anbefales!

Hjelper det kun hvis man er overvektig?

Anonymous poster hash: dffad...b1d

Skrevet (endret)

Hjelper det kun hvis man er overvektig?

Anonymous poster hash: dffad...b1d

Nei. Jeg var/er ikke overvektig. Problemet var at jeg begynte å legge på meg ukontrollert uten at jeg klarte å stoppe det selv. Jeg tok affære før det gikk for langt. Hadde vel ca 8 kg for mye. Medisinen gjorde at vektøkningen stoppet opp. Endret av Fullrulle86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...