Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 I uke 32. Kan noen dele sine erfaringer med meg? Jeg er veldig redd for setefødsel.. Anonymous poster hash: a28f1...d12
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Det er enda svært god tid for at babyen kan snu seg. Først i uke 36-37 de begynner å gjøre vurderinger. Jeg hadde ikke ofret leie i uke 32 en tanke. (Og jeg hatt en i sete og en rett vei). Anonymous poster hash: 92e90...ef7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg krevde KS pga seteleie. Les deg opp på internasjonal forskning, før du tar et standpunkt. Det skal være DITT valg, og ikke idealistiske fødselsleger. Anonymous poster hash: 32d94...896
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har allerede vært på ultralyd for å se på leie da jeg har ett Ks bak meg fra forrigefødsel, dette grunnet sv.forgiftning. Overlegen sa på sykehuset at han enda kan snu seg men at det blir mindre og mindre plass for hver uke.Hi Anonymous poster hash: a28f1...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå