Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Jeg ler med ham. Vet ikke hvorfor jeg har sånne fakter, men snakker jeg om å lage middag, så gjør jeg "steke pannekake-bevegelser" med hånda. Som om jeg holder en stekespade og skal løsne pannekakene litt før jeg snur dem. Jeg har ofte sånne fakter. ANER ikke hvorfor. Han har ikke det. Jeg kjenner ingen andre som har det. Er det en sykdom ? Anonymous poster hash: 1db20...732
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Veldig normalt Anonymous poster hash: 90eed...6db
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg gjør akkurat det samme, og mannen holder på å le seg i hjel😂 Jobbet som lærer, og var kjent for mine gestikulasjoner😉 Anonymous poster hash: 4d45c...5d2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Leste et sted at folk med fakter er mer intelligente 😉 Anonymous poster hash: ae2a5...084
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Jeg er ikke mer intelligent. Jeg er nok gjennomsnittlig. Og jeg har alltid holdt på slik. Veldig flaut når jeg kjører bil i løse luften bare fordi praten går inn på det temaet. Anonymous poster hash: ed58a...99f
*Miss Marple* Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har en venninne som er slik og vi spøker med at om hun brekker armene blir hun helt taus. Det er sjarmerende og morsomt.
Hannepålandet Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Jeg og. Masse rare greier jeg gjør NPR jeg forklarer. Også har jeg en sinnafinger. Så når pekefingeren kommer frem, da vet alle det er seriøs shit jeg prater om.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Jeg er ikke mer intelligent. Jeg er nok gjennomsnittlig. Og jeg har alltid holdt på slik. Veldig flaut når jeg kjører bil i løse luften bare fordi praten går inn på det temaet. Anonymous poster hash: ed58a...99f Broren min mimer alle instrumenter når han sier navnet på dem. Du skal tro det er festlig når han forteller: "jeg så et skikkelig bra band, det var en på sax, en på bass, en på slagverk, to gitarister og en på keyboard!" Anonymous poster hash: 3ae7b...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå