Gå til innhold

Mannen min erter meg for faktene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler med ham. Vet ikke hvorfor jeg har sånne fakter, men snakker jeg om å lage middag, så gjør jeg "steke pannekake-bevegelser" med hånda. Som om jeg holder en stekespade og skal løsne pannekakene litt før jeg snur dem. 

Jeg har ofte sånne fakter. ANER ikke hvorfor. Han har ikke det. Jeg kjenner ingen andre som har det. Er det en sykdom :P ?

Anonymous poster hash: 1db20...732
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig normalt

Anonymous poster hash: 90eed...6db

Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme, og mannen holder på å le seg i hjel😂 Jobbet som lærer, og var kjent for mine gestikulasjoner😉

Anonymous poster hash: 4d45c...5d2

Skrevet

Leste et sted at folk med fakter er mer intelligente 😉

Anonymous poster hash: ae2a5...084

Skrevet

Jeg er ikke mer intelligent. Jeg er nok gjennomsnittlig.

Og jeg har alltid holdt på slik.

Veldig flaut når jeg kjører bil i løse luften bare fordi praten går inn på det temaet.

Anonymous poster hash: ed58a...99f

Skrevet

Jeg har en venninne som er slik og vi spøker med at om hun brekker armene blir hun helt taus.

Det er sjarmerende og morsomt.

Skrevet

Jeg og. Masse rare greier jeg gjør NPR jeg forklarer. Også har jeg en sinnafinger. Så når pekefingeren kommer frem, da vet alle det er seriøs shit jeg prater om.

Skrevet

Jeg er ikke mer intelligent. Jeg er nok gjennomsnittlig.

Og jeg har alltid holdt på slik.

Veldig flaut når jeg kjører bil i løse luften bare fordi praten går inn på det temaet.

Anonymous poster hash: ed58a...99f

Broren min mimer alle instrumenter når han sier navnet på dem. Du skal tro det er festlig når han forteller: "jeg så et skikkelig bra band, det var en på sax, en på bass, en på slagverk, to gitarister og en på keyboard!"

Anonymous poster hash: 3ae7b...dbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...