Gå til innhold

FIS anker Johaug-dommen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg hever kaffekoppen i salutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med på kaffeskål!

Skrevet

Og jeg er med! På tide med en skikkelig bulk i suvereniteten til norsk skisport. Så blir det kanskje interessant igjen om en liten stund.

Skrevet

Godt det er noen som ikke lar seg påvirke av englehår og krokodilletårer

Skrevet

Håper hun får lengre utestengelse.

Her har Johaug og Norge som skinasjon drite seg så til de grader ut.

Dommen er også tilpasset kommende OL så hun rekker det.

Tror ikke hun har dopet seg bevisst, dommen må likevel stå i stil med de øvrige som har gjort samme tabbe og blitt utestengt.

Og, synes det har vært mye mer spennende for egen del å følge med på langrenn uten henne i sporet. 😊 Egoistisk vurdering da.

 

Anonymous poster hash: 305a2...77c

Skrevet

Flotte greier!! Hadde dette vært Olga fra Hviterussland hadde pipa fått en annen lyd. Så dette er helt Ok! Skål!

 

Anonymous poster hash: c28d0...be1

Skrevet

Hvorfor?!

Det er jo blåst så til de grader ut av proposjoner at det er latterlig.

Jo lenger de drar dette, jo mer komisk blir det.

Skrevet

Fordi at rett skal være rett!! Contador fikk 2 års utestengelse og han hadde mye mindre i kroppen enn Therese. Derfor.

 

Anonymous poster hash: c28d0...be1

Skrevet

Fordi at rett skal være rett!! Contador fikk 2 års utestengelse og han hadde mye mindre i kroppen enn Therese. Derfor.

 

Anonymous poster hash: c28d0...be1

 

Husker norske presse med flere lo rått av Contador sin biffmiddag.... Men Johaug er det bare "synd" på.

Skrevet

Fordi at rett skal være rett!! Contador fikk 2 års utestengelse og han hadde mye mindre i kroppen enn Therese. Derfor.

 

Anonymous poster hash: c28d0...be1

Det er jo en mannsalder siden han ble dopingtatt i et idrettsmiljø som florerer av illegale prestasjonsfremmende finurligheter.

Han ble nok også et ledd i en propaganda den gang for å bremse utviklingen.

 

Johaug har brukt en salve på en forbrent leppe. Hun har fått sin straff. IOC har til og med valgt å la saken og dommen stå. Blir så matt av tankegangen på å forfølge dette ytterligere. Det har bare utviklet seg til å bli komisk og latterlig.

Skrevet

Godt det er noen som ikke lar seg påvirke av englehår og krokodilletårer

Dette!

 

Anonymous poster hash: 94c2d...f0d

Skrevet

Det er jo en mannsalder siden han ble dopingtatt i et idrettsmiljø som florerer av illegale prestasjonsfremmende finurligheter.

Han ble nok også et ledd i en propaganda den gang for å bremse utviklingen.

 

Johaug har brukt en salve på en forbrent leppe. Hun har fått sin straff. IOC har til og med valgt å la saken og dommen stå. Blir så matt av tankegangen på å forfølge dette ytterligere. Det har bare utviklet seg til å bli komisk og latterlig.

Johaug hadde 260 ganger MER dop i kroppen enn Contador da han ble tatt. Så at hun får 13 mnd er bare så utrolig flaut!

Skrevet

Johaug hadde 260 ganger MER dop i kroppen enn Contador da han ble tatt. Så at hun får 13 mnd er bare så utrolig flaut!

Men, en dopingdom er ikke uten nyanser. Contador ble tatt for falsk forklaring og løgn den gangen. Han ble mistrodd og forklaringen hans ble avslått! Utøvere med mer virkestoff enn Contador har blitt fullstendig frikjent fordi de kan bevise/eller blir trodd på at de har fått stoffet i seg uten onde hensikter.

Jeg sier ikke at Johaug skal slippe straff, men IOC til og med ønsker fred over saken, og i kontrast av verdensbilde generelt bør dette snart også settes en strek over. Det er så banalt som det går an i det store bilde, men pga at det blir hauset opp til dimensjoner så henger folk seg på heksejakten.

Skrevet

Tror det er bra saken blir behandlet i CAS. I Ski-VM i Lahti var bl.a. russiske utøvere utestengt i en kanskje noe enkel og lettvinn saksbehandling. Bra at Johaug-saken blir skikkelig belyst og behandlet, slik at flest mulig føler at saker ang. norske utøvere ikke blir tatt lettere på. Sett i lys av utestengelsene fra Lahti, så tror jeg kanskje det er greit om Johaug ikke rekker OL 2018.

 

Anonymous poster hash: 746bb...3d0

Skrevet

HEIA THERESE ,STØTTER HENNE 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...