Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Funker det på pigmentflekker i ansiktet?? Isåfall hvilke lengde på nåler bruker du? Desperat etter å bli kvitt pigmentflekker som bare blir større og større i ansiktet🙁 Anonymous poster hash: f315a...48d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Her i denne guiden til nål-lengder så står det 1 mm er best for pigmentflekker. Angående CIT roller og Ame Pure så anbefaler jeg dem ikke. Produktene er ikke egnet for cit roller behandling, de gir ikke nok fukt. Ame pure har også en dårlig kundeservice (kan ikke ringe dem på telefonen) og de kan heller ingenting om behandlingen. Rådene de gir er ikke oppdaterte, men de er veldig flinke til å markedsføre seg så veldig mange kjøper produktene uten å vite helt hva de kjøper. Jeg bruker selv White Lotus sine serum, disse er brukt i salongbehandlinger med dermaroller og komplimenterer behandlingen veldig godt. Ellers så er det en god behandling som jeg kan anbefale bare bruk den med riktige produkter. Når du skal starte å rulle så begyn med en 0.5 mm slik at du ser hvordan det er å behandle, så kan du senere få deg 1 mm som du kun bruker på pigmentflekkene. Jeg gjorde det samme (gjorde det for arr og små pigmentforandringer) og det fungerte veldig bra. Jeg gikk for 1 mm stempel som er det samme bare at du stempler huden istedenfor å rulle. Anonymous poster hash: 0d81f...95e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Her i denne guiden til nål-lengder så står det 1 mm er best for pigmentflekker. Angående CIT roller og Ame Pure så anbefaler jeg dem ikke. Produktene er ikke egnet for cit roller behandling, de gir ikke nok fukt. Ame pure har også en dårlig kundeservice (kan ikke ringe dem på telefonen) og de kan heller ingenting om behandlingen. Rådene de gir er ikke oppdaterte, men de er veldig flinke til å markedsføre seg så veldig mange kjøper produktene uten å vite helt hva de kjøper. Jeg bruker selv White Lotus sine serum, disse er brukt i salongbehandlinger med dermaroller og komplimenterer behandlingen veldig godt. Ellers så er det en god behandling som jeg kan anbefale bare bruk den med riktige produkter. Når du skal starte å rulle så begyn med en 0.5 mm slik at du ser hvordan det er å behandle, så kan du senere få deg 1 mm som du kun bruker på pigmentflekkene. Jeg gjorde det samme (gjorde det for arr og små pigmentforandringer) og det fungerte veldig bra. Jeg gikk for 1 mm stempel som er det samme bare at du stempler huden istedenfor å rulle. Anonymous poster hash: 0d81f...95e Takk for svar😊 Kjøper jeg bare dermaroller 0,5 også serum i tillegg?? Anonymous poster hash: f315a...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå