Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Jenta vår vil være 19-20mnd når vi reiser. Er ikke stor av vekst, nå er hun 15mnd og 9.6kg og 77cm Kan flyebaby være aktuelt?? Anonymous poster hash: 6c6aa...f35
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Den var ubrukelig til min da han var 6 mnd.. han var da for stor.. Anonymous poster hash: 63eba...ee0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Ubrukelig her og. 6 mnd Anonymous poster hash: 94e70...375
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Andre tips? Anonymous poster hash: 6c6aa...f35
Blondzilla Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Hvis dere skal fly veldig langt hadde jeg bestilt sete til barnet. Det er det absolutt verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå