Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Nei, jeg syns ikke det. Tok skikkelige da jeg gikk gravid siste gang og er så glad for det. Anonymous poster hash: 16949...924
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Hos oss er det fine minner. Tok på samme tid i alle tre svangerskapene. For hver gang var det en ny person utenfor sammen med mage, og tilslutt et bilde av hele flokken. Ble en fin bildeserie. Anonymous poster hash: 4d325...c79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Jeg har ikke tatt med de andre så lurer på om det blir unødvendig Hørtes koselig ut det dere skriver da 😍 Anonymous poster hash: 4f977...53a
Mostly Harmless Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Unødvendig er det jo helt klart, som mye annet man finner glede i. Jeg tenkte aldri tanken og har aldri savnet det, mens andre kan ha stor glede av å ha noen skikkelig fine bilder fra den tiden. Synes du skal gjøre det om du har lyst. Om det er siste barnet får du jo ikke flere sjanser.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Ja.. og kleint! Spar heller pengene å ta noen ekstra fine av babyen . Anonymous poster hash: 39b5e...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå