Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Sånn ca hver dag? Anonymous poster hash: e7bd5...0e6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Bare hvis det er fruktyoghurt. Den er mye søtet. Anonymous poster hash: 062fb...aa2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Nei viktigste er vel at barnet spiser, bør jo ikke velge det søteste og legg i litt korn eller musli. I perioder har mine fått til både frokost og kvelds for de ville ikke spise. Gir heller yoghurt enn at de ikke spiser. Men grøt å ble populært her. Anonymous poster hash: b9181...f9e
liniss - mamma til tre små Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Hver dag? Ungene mine kan godt få en yoghurt til kvelds innimellom men ikke hver dag. Ser helst at de spiser ei grov skive eller noe?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Her får de spise yoghurt med havregryn, hver dag. Anonymous poster hash: db74a...b83
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Stor forskjell på søtet yoghurt med fruktsmak, og naturell yoghurt. Mine barn må gjerne spise yoghurt til kvelds hver dag, hvis de vil, med korn og bær f.eks. Men vi kjøper bare naturell yoghurt. Anonymous poster hash: d3ba9...cac
me_87 Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Jeg ville ikke bare gitt en yogurt til kvelds, da hadde han fort blitt sulten igjen. Men kan gjerne først gi han en brødskive også en yogurt etterpå. Men yogurt hver dag er uaktuelt hos meg hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Yoghurt med havregryn er en slager her! Anonymous poster hash: bcf1a...84d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Gir gjerne yoghurt til kvelds eller frokost, men da må de også spise nøtter etterpå. Om alternativet er å ikke spise noe annet ville jeg gitt yoghurt i en periode for å venne dem til å spise på den tiden. Anonymous poster hash: d467d...1d8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Min spiser ofte yoghurt til frokost og kveldsmat. Ofte drikkeyoghurt til en av de måltidene også (i stedet for yoghurt). Han er 2 og har perioder der han ikke vil spise i det hele tatt, ingen type matvarer. Da synes jeg det er bedre å gi yoghurt og lure i han litt frukt hvis det går ned. Bedre enn ingenting 😊 Anonymous poster hash: 264dc...57f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Min spiser ofte yoghurt til frokost og kveldsmat. Ofte drikkeyoghurt til en av de måltidene også (i stedet for yoghurt). Han er 2 og har perioder der han ikke vil spise i det hele tatt, ingen type matvarer. Da synes jeg det er bedre å gi yoghurt og lure i han litt frukt hvis det går ned. Bedre enn ingenting Anonymous poster hash: 264dc...57f Min er også to år.. Han er veldig glad i frokost blanding. Kjøp ryvita hjertegod :-) Anonymous poster hash: 6f071...712
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #12 Skrevet 7. mars 2017 Gir gjerne yoghurt til kvelds eller frokost, men da må de også spise nøtter etterpå. Om alternativet er å ikke spise noe annet ville jeg gitt yoghurt i en periode for å venne dem til å spise på den tiden. Anonymous poster hash: d467d...1d8 Hvorfor må de spise nøtter? Var da fælt så mye kalorier du skal dytte i dem... Anonymous poster hash: 062fb...aa2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #13 Skrevet 7. mars 2017 Først 1 - 2 brødskiver, så en yoghurt 👏 Anonymous poster hash: 77901...bc1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #14 Skrevet 7. mars 2017 Hvorfor må de spise nøtter? Var da fælt så mye kalorier du skal dytte i dem... Anonymous poster hash: 062fb...aa2 Jeg er en annen som svarer. Det kan være lurt å gi nøtter eller korn sammen med yogurt fordi yogurt gir blodsukkerstigning, mens nøtter/korn stabiliserer det. Gjør det selv jeg. Anonymous poster hash: dfe21...5f6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #15 Skrevet 7. mars 2017 Jeg forstår ikke dette hysteriet når det kommer til kosthold. Å spise en liten yoghurt hver dag, søtet eller ei, er ikke skadelig. Spiser man BARE yoghurt er det klart det ikke er bra i lengden, men det gjelder alt annet også, bare grønnsaker er heller ikke bra. Variert kosthold er tingen. Anonymous poster hash: 931cd...95f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #16 Skrevet 7. mars 2017 Det kommer da helt an på barnet! Mitt barn som nå er 3 år har alltid vært vanskelig å få i nok mat. Hun får yoghurt hver dag (FRUKTyoghurt, tenk det da dere!!), og det er HELT greit. Anonymous poster hash: af0b3...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå