Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Mannen min og jeg er usikkre på om vi skal ha flere barn eller ikke. Jeg har dagelig omsorg for to tvillinger på 6 år og han har ei på 8 med vanlig samvær. Det betyr at annen hver helg (+ litt i noen ferier) får vi tid til å bare være kjærester, pleie parforholdet og reise. Men.. jeg ønsker meg et barn til han vil også ha, men vi er så usikkre. Vi vet jo hvor mye det krever med å få et barn og da "ofre" to helger i mnd som bare vi er sammen. Men så er det lengsel etter å få et barn. Skape noe sammen, se søsknene være sammen med lillebror eller lillesøster. Få være med på barnets utvikling. Åh, ja dere vet. Jeg er usikker på hvordan forholdet blir hvis vi får en til. Han er en fantastisk mann og en kjempe god far og stefar, men nå har vi en unik mulighet til å ha tid til å pleie forholdet. Jeg er også redd for å angre for det barnet man ikke fikk. Men vi har jo tre.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d6aa1...c63
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 "Ha et barn til", blir på engelsk, "have a child for" "Ha ett barn til", blir på engelsk, "have one more child" Norsk, snakker du det? Anonymous poster hash: 4db84...eec
Mamma til 2 søte Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Vi har ungene hver helg vi, og vi har t.o.m. 2 barn! Ingen andre enn vi som har samvær. Med slike tanker tenker jeg at dere ikke burde få barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Vanen dere har nå med å ha barnefri vil vel fort bli borte når en evnt ny baby kommer. Men om du føler dere må ofre noe så er det kanskje litt verre. Det er jo ikke vanlig å ha så mye barnefri, jeg har det ikke sånn, og her hadde et nytt barn vært velkommen, må ikke ofre noen helger eller ferier. Men hvis jeg vil ha alenetid, så kan jeg jo be om barnevakt en helg. Og det kan vel dere gjøre også, MÅ ikke ha fri annenhver helg? Samtidig så hadde det vært lurt å være helt sikre før dere setter i gang, det er ikke bare å få en til med andre som skal bort, det blir splittelse av søsken ved hvert helgesamvær, julaften, ferie etc.. Anonymous poster hash: 2035f...38c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Vi har ungene hver helg vi, og vi har t.o.m. 2 barn! Ingen andre enn vi som har samvær. Med slike tanker tenker jeg at dere ikke burde få barn sammen. Tenkte akkurat det samme. Vi har til og med 3 barn til,hver helg og hver dag. Anonymous poster hash: 7db89...98e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Ja, dette må du bare finne ut av selv, hi. Anonymous poster hash: b0955...b6f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Jeg blir så matt av de som må ha kjærestetid for alt det er verdt når de har fått barn! Alle VET at det kan være krevende å ha barn, snakker man sammen vet man at det er unntakstilstand den første tiden. Og forhåpentligvis skal du være sammen med mannen din til dere blir pensjonister og da skal dere få så mye alenetid at krampa tar dere.;-) når det er sagt, nei jeg synes ikke dere skal ha flere barn. Anonymous poster hash: 7cdf1...572
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Vi har ALDRI helgene for oss selv.. Vi har barn.. Hvis dere tenker at det vil bli et offer å ikke ha barnefri i helgene så skal dere ikke tenke på barn Anonymous poster hash: e3bee...681
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har vært 100 % alenemor siden tvillingene var 6 mnd før jeg traff mannen min. Det var en ekstrem slitsom og utfordene tid med lite hjelp utenifra. Det er kun nå det siste året faren til barna har begynt å ha de fast 4 døgn i mnd. Alle som har barn vet jo at man "ofrer" ting for barna sine. Men det er jo verdt det. De for utrolig mye glede i hverdagene. Men med tre barn sier det seg selv at det blir hektisk til tider. Nå er vi usikkere på om vi skal få et felles barn. Da blir det 4 barn og klarer ikke helt å forestille meg hvordan det vil bli. Klarer vi å følge opp alle? Det blir mindre tid til barna. Men jeg har en ekstrem lengsel etter å få et barn til. Tenker over det nesten hver dag. Det blir annerledes for de som er sammen med faren til barna enn de som har gått i fra hverandre. Nå er vi vant til å ha annenhver helg som kun kjærester. Jeg vet liksom ikke hva som er best for hele familien. Jeg er redd for at hvis vi ikke får det "siste" barnet vil jeg angre resten av livet. Vi begge er oppi årene og hvis vi skal få barn burde det skje raskt. HI Anonymous poster hash: d6aa1...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå