Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Hvordan gikk det rundt økonomisk? Hvor lang tid tok det før det ble lønnsomt? Gikk det bra til slutt? Anonymous poster hash: 67dc2...742
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Ja, min mann gjorde det for flere år siden. Jeg var fortsatt student. De var 4 som startet sammen. Det gikk vel rundt fra dag 1 og ble lønnsomt ganske snart, bare etter noen få måneder. De utvidet gradvis, ansatte flere, åpnet ny avdeling i en annen by,og ble til slutt kjøpt opp av et stort, kjent firma og tjente mange, mange millioner. Anonymous poster hash: a31c2...961
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Mannen min ble arbeidsledig da firmaet han jobbet for flagget ut. Han hadde et par engasjementer, men var vel litt i 40-års krisa og visste ikke helt hvor han ville jobbmessig så etter å ha prøvd litt forskjellige ting valgte han å starte for seg selv. Han fikk da beholde dagpengene første tiden med nytt firma, han trengte derfor ikke ta ut lønn de første 9 mnd tror jeg det var og fikk på den måten drahjelp fra nav for å få firmaet opp og gå. Det har gått veldig greit, han har nå 3 ansatte, har søkt og fått støtte fra skattefunn og har vel også nå også fått beskjed om at han får støtte fra Innovasjon Norge. Ingen millionær enda, men tjener nok penger til at tre stykker kan være i jobb og samtidig bygge opp firmaet. Anonymous poster hash: 8494a...4ac
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Mannen min startet opp ett revisor-firma, da det ikke var noen nær her vi bodde. Var litt skummelt i begynnelsen, da vi ikke hadde by-status på den tiden. Var risikabelt og vi visste begge at det kunne ende dårlig. Men innen ca. 1 år begynte det å gå riktig vei, og idag har han ca. 20 ansatte. Bedriften blir større og større for hvert år, og han tjener fler og fler millioner for hvert år som går. Anonymous poster hash: a6355...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå