Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 I to døgn nå har jeg hatt helt kroniske smerter i området hvor magesekken ligger. Har ikke spist noe nytt, ingen andre forandringer generelt. Jeg har ingen allergier og ingen intoleranser. Ringte legen men har ikke time før torsdag. Nå sitter jeg her og vurderer å kontakte legevakten - da sambo trykte lett over magen min for å "lokalisere" smerten og jeg knakk sammen av smerter. Det er det vondeste jeg har opplevd! Litt bedre nå, men magen buler ut helt øverst, fryktelig oppblåst og det kjennes ut som jeg har inntatt en fireretters middag til tross for at jeg ikke har klart å spise siden frokost. Jeg er kvalm og føler meg generelt helt ødelagt. Er det noen som har opplevd lignende? Synes det er så flaut å ringe legevakten for så å finne ut at det bare er 'luft' i magen - ikke vet jeg hvordan dét kjennes ut i stor grad. Men har jo også hørt at plutselige magesmerter er noe en skal ta seriøst... Anonymous poster hash: 68cf9...c38
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Gallestein? Anonymous poster hash: 4ca78...081
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Gallestein? Anonymous poster hash: 4ca78...081 Det er vel øvre høyredel av magen? Og smerter videre mot rygg osv? Dette er i midten, midt på magesekken. Det er bare der smerten er, kjenner nesten ingentinh når jeg trykker mer på sidene - bare i midten... og da svimer jeg nesten av trykker jeg "hardt" nok. Har ellers ingen andre symptomer på det. Så tviler sterkt på den... Anonymous poster hash: 68cf9...c38
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Jeg hadde vel ringt legevakten og fått de til å ta en vurdering. Mamma ble sendt til legevakten på natten en gang. Viste seg å være luft. Men det var vist utrolig vondt. Hun pleier ikke gå ofte til lege. Er det noe helt ufarlig er ingenting bedre! Men la kvalifiserte fagfolk få vurdere om du skal inn eller om det kan vente. God bedring! Anonymous poster hash: e907b...1da
tante grusom master of law Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Høres ut som det kan være magesår. Jeg ville vurdert legevakten.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Jeg trodde også det var magesekken jeg hadde vondt i. Var gallestein... sinnsyke smerter som var konstante Anonymous poster hash: d974e...013
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Magekatarr? Har hatt det et par ganger, og trodd jeg skal dø... Da får du i såfall syrenøytaliserende du skal gå på en stund. Jeg ville ringt legevakt uansett, det der er lenge å gå med helt til torsdag. Anonymous poster hash: 43de6...4ec
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Hei. Hvordan går det? Jeg hadde slike grusomme smerter en gang. Visste seg å være et blødende magesår. Anonymous poster hash: 66464...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå