Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Hvis du ber han om hjelp til noe, eller ber han om å gjøre noe for deg, hvor lang tid tar det før han gjør det? Hvor mange gange ganger må du evt be? Mannen min er enkelte ganger helt sykt treg, ber jeg han komme hjelpe meg m barna, kan det fort ta 20 minutter før han letter på rævva-kommer opp fra kjellerstua. (Jeg har baby- sitter mange ganger lenge og ammer mens 5- åringen løper villmann rundt oss mens han ventet på legging).... arrgggg!!!!! Anonymous poster hash: 218e8...d0e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Her snakker vi år.. Oppussing feks.. Det går så mange år at jeg til slutt ordner alt selv. Også kommenterer han at det ikke blir fint, ikke er bra nok eller at jeg burde gjort noe anderledes. Har noen rullegardin jeg har spurt om han kan henge opp.. 7 ganger har jeg spurt. Så snart kommer jeg til å be om hjelp fra naboen (jeg kan det meste, men ikke akkurat dette) Og da kommer han til å bli sur for det også.. Anonymous poster hash: d491c...434
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Hvis du ber han om hjelp til noe, eller ber han om å gjøre noe for deg, hvor lang tid tar det før han gjør det? Hvor mange gange ganger må du evt be? Mannen min er enkelte ganger helt sykt treg, ber jeg han komme hjelpe meg m barna, kan det fort ta 20 minutter før han letter på rævva-kommer opp fra kjellerstua. (Jeg har baby- sitter mange ganger lenge og ammer mens 5- åringen løper villmann rundt oss mens han ventet på legging).... arrgggg!!!!! Anonymous poster hash: 218e8...d0e Flere? 🙄 Anonymous poster hash: 218e8...d0e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Meget treg. Meget ekstrem treg. Så i stedet for å irritere meg, så pusser jeg opp selv, alt i fra flislegging til tapetsering! Ellers må jeg mase vedr legging av minsten når han har den oppgaven. For ellers kommer ikke ungen i seng før kl 21.00 , og det er seint! Anonymous poster hash: bcf1c...b54
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Han er så treg at jeg blir irritert bare jeg tenker på det. Gjelder omtrent alt i livet. Anonymous poster hash: 27dff...cfa
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Han er kjapp! Han er en aktiv mann, Så han sitte aldri i ro nesten:) så ting blir gjort i en forrykende fart her:) Anonymous poster hash: 16fba...ff4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Jeg kaller han bare for sneglen. Det sier vel sitt.. 😜 Anonymous poster hash: e2281...c80
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Treg treg treg. Kan ikke gjøre noe uten at jeg er med som assistent .. det gjelder alt, når han må bade jenta vår, husarbeid osv osv. Må be han om den minste ting👹 Anonymous poster hash: ad712...dda
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Han er så treg at jeg blir irritert bare jeg tenker på det. Gjelder omtrent alt i livet. Anonymous poster hash: 27dff...cfa Omtrent som dette. Ekstremt treg. Enden på visa er at jeg flytter rundt på svære møbler selv, maler, skrur opp møbler og ordner selv. Anonymous poster hash: 06c2e...f5e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Så treg at enkle oppgaver tar år om jeg ikke gjør det selv eller ber andre om hjelp. Hva er vitsen med å gifte seg med en håndverker om du likevel må leie inn folk? 😂 Anonymous poster hash: 54d4f...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå