Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Hvor mye må man trene i uken og hvor lang tid er det før man ser forskjell? Er 42 og nettopp begynt å trene. Anonymous poster hash: cf8c5...288
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Det er umulig å svare på, da det er individuelt Anonymous poster hash: 10147...fdc
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Det er umulig å svare på, da det er individuelt Anonymous poster hash: 10147...fdc Det er vel det. Takk for svar. Anonymous poster hash: cf8c5...288
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Som nr. to sa, det er individuelt. Kommer jo også litt an på hvor stor man er. Jeg er slank/normalvektig, men veldig dårlig trent pga. langvarig sykdom. Har jeg en bedre periode helsemessig og kan trene litt hver uke (da mener jeg litt, som i noen få mage/rygg-øvelser/stabilitetsøvelser), da merker jeg forskjell på kroppen min etter to uker. Har fått kommentarer at andre ser positiv endring i holdningen min på 4-6 uker. Kan jeg trene mer normalt så ser jeg selv forskjell etter en måned med 2-4 treninger pr. uke. Men jo mer utrent man er, jo mer effekt har man i begynnelsen. Er man veldig stor i utgangspunktet, da vil det da lengre tid før man ser tydelige forskjeller muskulært sett. Men ofte kan man også da ser en holdningsendring forholdsvis raskt, etter 4-6 uker. Og ikke minst vil man jo merke forskjellen selv når kroppen blir sterkere, med alle fordelene det gir Så bra du er kommet i gang med treningen, HI - lykke til videre Anonymous poster hash: 6bb50...3d8
Pobie Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 For meg gikk det 2-3 uker med hard trening 5 dager i uka før jeg så forskjell. Var normalvektig, men utrent. Hvis man er overvektig vil det ta lenger tid siden fettet dekker musklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå