Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Nå har jeg forsøkt 8-9 ganger å spise det. Har sushi-gale venninner. Og jeg KLARER ikke spise det. Noen av bitene brekker jeg meg også av. Nå skal det sies at jeg aldri har likt røkelaks og lignende. Men sushi, det er det verste jeg får. Anonymous poster hash: e494e...140
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Nei, stort sett ikke. Jeg kan spise det, men foretrekker tørr brød hvis jeg kunne velge. Anonymous poster hash: f86ce...e8c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Eeeeelsker det :-D Anonymous poster hash: 62b46...4e7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Oh-la-la! Beste jeg får!!! Kanskje jeg er en av de gale venninnene dine? 😄 Anonymous poster hash: d090a...56a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Ja jeg elsker sushi, kunne spist det flere ganger i uka ☺ hva har du prøvd? Har du smakt tempura? Anonymous poster hash: 26760...a17
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Ja jeg elsker sushi, kunne spist det flere ganger i uka ☺ hva har du prøvd? Har du smakt tempura? Anonymous poster hash: 26760...a17 Prøvd alt. Tempura er "greit" men ikke noe jeg synes er godt så klarer ikke spise meg mett. Anonymous poster hash: e494e...140
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Jeg liker ikke sushi, jeg ELSKER sushi! Jeg liker/likte heller ikke røykelaks ol. Men kall det sushi og jeg spiser alt mulig av rå fisk😍🙈 Anonymous poster hash: 6cd6f...c3d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #9 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er veldig glad i det. Men så har jeg elsket røyk laks, grava laks og rakfisk siden jeg var liten jente. Tror nok du ikke blir å kunne like det hvis du ikke har likt noe slikt fra før. Men jeg liker ikke alt jeg heller 😁 De fleste av mine venninner er glade i sushi men noen gjør ikke det. Vi tar alltid hensyn og drar en plass alle kan spise eller lager noe alle kan spise. De fleste sushi restauranter serverer jo andre ting også. Slutt å kaste bort tid og penger på noe du ikke liker. Anonymous poster hash: bf34d...75d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Skrevet 6. mars 2017 Sushi lover's entire body left riddled with WORMS Chinese man went to his doctor with stomach ache and itchy skin Scans revealed his entire body had been infected with tapeworm Doctors say this is due to the large amount of raw fish he had eaten Cases such as this have increased due to the soaring popularity of sushi http://www.dailymail.co.uk/health/article-2768117/Sushi-lover-s-entire-body-left-riddled-tapeworm-parasites-eating-contaminated-sashimi.html Derfor spiser ikke jeg sushi. Anonymous poster hash: d229f...b01
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #11 Skrevet 6. mars 2017 Sushi lover's entire body left riddled with WORMS Chinese man went to his doctor with stomach ache and itchy skin Scans revealed his entire body had been infected with tapeworm Doctors say this is due to the large amount of raw fish he had eaten Cases such as this have increased due to the soaring popularity of sushi http://www.dailymail.co.uk/health/article-2768117/Sushi-lover-s-entire-body-left-riddled-tapeworm-parasites-eating-contaminated-sashimi.html Derfor spiser ikke jeg sushi. Anonymous poster hash: d229f...b01 Er derfor all sushifisk i Norge fryses i 24 timer før den kan brukes. Da har man ikke det problemet. Å sammenligne trygg fisk med ikke-fryst fisk blir som å sammenlikne rå kyllingfilet med gjennomstekt kylling. Det er noe helt helt annet smittemessig. Anonymous poster hash: 44d1e...f61
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #13 Skrevet 6. mars 2017 Jeg liker det ikke, jeg ELSKER det ❤❤❤ Anonymous poster hash: 8c69a...27e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #14 Skrevet 6. mars 2017 Nei, ikke sushi med rå fisk. Er sushi noe annet enn rå fisk? Anonymous poster hash: aef56...e44
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #15 Skrevet 6. mars 2017 Sushi er bare nam, dere som ikke liker det, hvor har dere spist sushi? Anonymous poster hash: 48b0e...c75
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #16 Skrevet 6. mars 2017 Sushi er bare nam, dere som ikke liker det, hvor har dere spist sushi? Anonymous poster hash: 48b0e...c75
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #17 Skrevet 6. mars 2017 Sushi lover's entire body left riddled with WORMS Chinese man went to his doctor with stomach ache and itchy skin Scans revealed his entire body had been infected with tapeworm Doctors say this is due to the large amount of raw fish he had eaten Cases such as this have increased due to the soaring popularity of sushi http://www.dailymail.co.uk/health/article-2768117/Sushi-lover-s-entire-body-left-riddled-tapeworm-parasites-eating-contaminated-sashimi.html Derfor spiser ikke jeg sushi. Anonymous poster hash: d229f...b01 Denne artikkelen blir brukt som eksempel på nødvendigheten av kildekritikk. Konkusjonen er at hele artikkelen er tøv. Anonymous poster hash: 2ee33...f83
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #18 Skrevet 6. mars 2017 Nei! Har spist på flere kjente sushi restauranter, men jeg takler rett og slett ikke smaken. Da drakk jeg mer enn jeg spiste Anonymous poster hash: b59b0...bc3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #20 Skrevet 6. mars 2017 Ja, spiser sushi, men måtte smake det en del ganger før jeg likte det. Liker best sushi barer, der kan man velge akkurat de bitene man vil ha. Til opplysning, så er ikke sushi nødvendigvis rå fisk, men det betyr sur ris. Anonymous poster hash: e9eb5...4d7
Marriet Skrevet 6. mars 2017 #21 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er som deg HI. Har prøvd sååå mange ganger. Men jeg får det ikke til. Jeg synes det er fælt. Risen i seg selv er jo helt grusom med all den edikken. Jeg er veldig glad i grilla laks da
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #22 Skrevet 6. mars 2017 Er sushi noe annet enn rå fisk? Anonymous poster hash: aef56...e44 Du kan få sushi med grilla laks, fritert eller kokt scampi, crabsticks, krabbe (selvsagt kokt) vegetar sushi, stekt kamskjell og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten. Du kan også få friterte sushibiter. Anonymous poster hash: 6cd6f...c3d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #24 Skrevet 6. mars 2017 Nå har jeg forsøkt 8-9 ganger å spise det. Har sushi-gale venninner. Og jeg KLARER ikke spise det. Noen av bitene brekker jeg meg også av. Nå skal det sies at jeg aldri har likt røkelaks og lignende. Men sushi, det er det verste jeg får. Anonymous poster hash: e494e...140 Brekker meg ikke, og syns det ser lekkert ut og lukter godt. Konsistensen er også delikat. Men jeg er alltid litt skuffa etterpå når jeg har kjøpt det. Overpriset mat, blir ikke mett, syns smaken er tam, risen er for søt og fisken for smakløs. Den smaken man så tilsetter (soyasaus og wasabi) smaker henholdsvis for salt og for sterkt, og gjør ikke at fisken kommer til sin rett. I stedet for fiskesmak får vi wasabismak. Anonymous poster hash: b0f9f...d81
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #25 Skrevet 6. mars 2017 Jeg har sluttet å spise det etter flere dårlige opplevelser med transmak og gammel fisk. Bildet av marke-mannen har også brent seg fast på netthinnen, selv om det sikkert er tull. Uansett smaker alle bitene likt, og jeg blir ikke mett. Anonymous poster hash: 364c4...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå