Gå til innhold

Hehe....flaut - hva sier jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer slutta å røyke før jul. Det gikk helt fint. Jeg savner det ennå, og plages innimellom av det. 

Etter en røff periode i februar så kjøpte jeg meg en pakke, og røyka tre på rappen før jeg gjemte den. Siden har jeg ikke rørt den, men i går kveld så var jeg så lei av et par ting som ikke går i orden i livet, at jeg tenkte å ta en røyk. 

Samboer sover, barna sover. Jeg går ut på terassen. Tar et par trekk, og så ser jeg at samboer står opp og titter etter meg. Jeg står jo ute i mørket så jeg aaaaaner ikke om han ser meg eller ikke. Han så trøtt ut og så gikk han på do. 

Jeg stumper røyken, kommer meg inn på badet og går i dusjen. Ferska, nesten....eller helt....eller ikke?

Jeg aner ikke om han så noe, det er i så fall ikke så farlig - bare flaut å bli ferska på den måten.

Men nå er det mer sånn; skal jeg si noe, eller ikke. Kommer han til å ikke si noe (sannsynligvis ikke med en gang). Skal jeg bare late som ingenting. 

Det blir bare så dumt å si noe hvis han ikke så meg. Men igjen, han så meg sikkert. Men det er lettere for meg å slutte med det tullet hvis jeg blir flau og at han ikke vet. Da vil jeg alltid måtte skjule det, og det vet jeg at jeg synes er tåpelig og dermed vil jeg slutte med det tullet.

Anonymous poster hash: 93100...f5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke han så deg, han hadde nok blitt sjokka og kommet ut til deg😅

Anonymous poster hash: 366f4...b1b

Skrevet

Tror ikke han så deg, han hadde nok blitt sjokka og kommet ut til deg

Anonymous poster hash: 366f4...b1b

HI

Hmmm...tror ikke jeg nevner det. Uansett, følte meg dum og barnslig nok som det...

Skrevet

Du vet du har begynt igjen nå? Det er ikke lenge før du røyker som før igjen.

Anonymous poster hash: 0ecc3...8db

Skrevet

Vet du hva, jeg synes du er flink.

Selv om man får et tilbakefall, en gang i mellom, så betyr ikke det at man har feilet i røykestoppen. 😃

Anonymous poster hash: 08643...981

Skrevet

Du vet du har begynt igjen nå? Det er ikke lenge før du røyker som før igjen.

Anonymous poster hash: 0ecc3...8db

Fullstendig klar over dette. Jeg har alt som finnes av dårlig samvittighet og vet hva jeg må gjøre. 

Jeg tror også jeg gjorde dette for å teste meg, jeg vil vite hvor avhengigheten sitter (og det er psykisk) og jeg vil forstå meg selv og bevise for meg selv at den røyken ikke gjør NOE fra eller til, samme hvor mye problemer jeg har. 

Jeg skjønner jeg gjør det vanskelig for meg selv, men jeg har vært så sint så sint i hele februar og sliten - og nå vil jeg i hvert fall kunne kontrollere min egen psykiske helse.

Skrevet

Vet du hva, jeg synes du er flink.

Selv om man får et tilbakefall, en gang i mellom, så betyr ikke det at man har feilet i røykestoppen.

Anonymous poster hash: 08643...981

HI

Takk for gode ord. Jeg gir meg ikke, og tilbakefallet er ikke stort. Ikke var det noe spes godt med den røyken og ikke ga det meg noe særlig feelgood-følelse :D 

Skrevet

Om han ikke så deg, må han da kjenne lukten av det?

Skrevet

Hvis mannen og jeg sammen hadde kuttet ut en uvane som både var helseskadelig og kostet masse penger, hadde jeg blitt lynforbannet hvis han fortsatte med den bak min rygg. 

Anonymous poster hash: a7f65...e5a
Skrevet

Hvis han har sluttet, så kjenner han garantert lukta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...