Gå til innhold

kan jeg bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 30 år. har 3 barn fra før. har cyster på eggstokkene. og har brukt diane p piller fordi jeg er plaget med en hudsjukdom som heter hydrakitt i lysken. skal straks opperer dette bort. og vil da slutte på p piller. men tror dere jeg blir gravid? gyn sa på sist ul at eggstokkene mine var som en ørken 😣 hva er oddsene?

Anonymous poster hash: 2ec8c...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 30 år. har 3 barn fra før. har cyster på eggstokkene. og har brukt diane p piller fordi jeg er plaget med en hudsjukdom som heter hydrakitt i lysken. skal straks opperer dette bort. og vil da slutte på p piller. men tror dere jeg blir gravid? gyn sa på sist ul at eggstokkene mine var som en ørken 😣 hva er oddsene?

Tenker at dette er ikke noe som noen her inne kan svare på. Om du er steril eller ikke må bedømme av en lege/gynekolog altså. Om denne ørkenen betyr at du er steril, det kan det jo hende de forstår seg på.

Selv hadde jeg ikke ville stolt for mye på det og sørget for prevensjon uansett, evt fått sterilisert meg.

Anonymous poster hash: 79a02...d48

Skrevet

problemet er ikke att vi ikke skal ha flere barn. vi skal prøve og få ett barn til😊 noen andre som har hatt dette problemet og blitt gravide?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...