Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Hvilke symptomer hadde du? Eller om du ikke hadde symptomer, er det noe du kan se tilbake på som kunne vært symptomer? Hvordan følte du deg? Anonymous poster hash: fd81d...56f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 En kollega av meg hadde det. Hun merket det ved at magen vokste. Kan ikke huske at hun klagde over smerter. Hun trodde først hun bare la på seg, inntil det bare fortsatte. Slik jeg har fortstått det er det få symptomer på denne krefttypen desverre. Er du usikker så kom deg til en gynekolog, for du må ha ultralyd. Anonymous poster hash: 93006...353
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Ja, eller hadde det de kaller borderline, fjernet eggstokk og eggleder på én side. Hadde ingen symptomer, ble tilfeldig oppdaget da jeg tok ultralyd for noe annet. Svulsten var 10x8, og ble fjernet med kikhullskirurgi. Anonymous poster hash: ad278...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå