Gå til innhold

Noen som har hatt eggstokkreft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer hadde du?

Eller om du ikke hadde symptomer, er det noe du kan se tilbake på som kunne vært symptomer? Hvordan følte du deg?

 

Anonymous poster hash: fd81d...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kollega av meg hadde det. Hun merket det ved at magen vokste. Kan ikke huske at hun klagde over smerter. Hun trodde først hun bare la på seg, inntil det bare fortsatte.

 

Slik jeg har fortstått det er det få symptomer på denne krefttypen desverre. Er du usikker så kom deg til en gynekolog, for du må ha ultralyd.

 

Anonymous poster hash: 93006...353

Skrevet

Ja, eller hadde det de kaller borderline, fjernet eggstokk og eggleder på én side.

Hadde ingen symptomer, ble tilfeldig oppdaget da jeg tok ultralyd for noe annet.

Svulsten var 10x8, og ble fjernet med kikhullskirurgi.

 

 

 

Anonymous poster hash: ad278...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...