Gå til innhold

Råmelka som kom - og forsvant like fort.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter!😊

 

Jeg fikk råmelk når jeg klemte på brystvortene rundt uke 17/18. Ble innlagt på sykehuset uke 19/20, og etter jeg kom hjem, har råmelka bare forsvunnet..? Aner ikke om det har noe med innleggelsen og gjøre, men var inne pga nyrestein og ganske store smerter. Kan de smertestillende medisinene jeg fikk på føden, ha ødelagt for råmelka? Uansett hvor hardt jeg prøver å få ut noen dråper, nytter det ikke. Sist graviditet fikk jeg det fom. uke 20, og det vedvarte resten av svangerskapet.

 

Noen som har litt peiling på hvorfor melka forsvant?😟

 

Anonymous poster hash: e0ebc...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er så tidlig ville jeg ikke bekymret meg for om du ikke har råmelk. Jeg kunne aldri klemme ut mer enn en bitteliten dråpe med råmelk, men fikk likevel rikelig med melk.

 

Du bør imidlertid ikke klemme ut råmelk før du er 36 uker på vei, pga stimulering av brystvortene kan i verste fall sette igang fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men rart den forsvinner når den først er kommet da? Aldri skjedd før, heller aldri hørt om liknende tilfeller. Har gjennomgått en brystreduksjon i tillegg for mange år tilbake, der de skjærte rundt areola, så litt bekymret over dette i tillegg.

 

TS.

 

Anonymous poster hash: e0ebc...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...