Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Har kommet nesten til slutten av praksisdelen, men enda ikke tatt fatt i boka😵😫😫 har prøvd et par ganger, men for det ikke til. Bakerst i boka så er det en slik skapedel, for å lese teorien på nett. Er den bedre enn boka? Er det noen som har prøvd den? Har også tatt noen prøver på nett, og består mange av gangene. Har også lyst å ta teoriprøven,bare for å se. Hvor mange Spm er det man får og hvordan foregår det? Anonymous poster hash: f6dac...aa9
Mamma til 2 søte Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Hva er det du ikke får til? Skal du ta lappen skal du også lese boka. Det er en grunn til at man også skal kunne teori.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Hva er det du ikke får til? Skal du ta lappen skal du også lese boka. Det er en grunn til at man også skal kunne teori. Lesingen, hater boka 😪 Anonymous poster hash: f6dac...aa9
Mamma til 2 søte Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Lesingen, hater boka 😪 Anonymous poster hash: f6dac...aa9 Ingen liker boka, men sånn er det om man bil kjøre bil. Teori er minst like viktig som det praktiske. Da er du rett og slett ikke motivert nok.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Den finnes som lydbok også, jeg har bestilt det noen ganger til ungdom med lese/lærevansker. Hilsen bokhandleren Anonymous poster hash: 8575f...6ad
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Ingen liker boka, men sånn er det om man bil kjøre bil. Teori er minst like viktig som det praktiske. Da er du rett og slett ikke motivert nok. Har du stått opp med feil fot? Selvfølgelig vet jeg alt det du skriver, men allikevel hadde jeg håpet på litt råd. Mannen min sier og kjørelæreren at jeg er flink i praksis og det blir synd hvis teorien skal ødelegge det. Hi Anonymous poster hash: f6dac...aa9
Mamma til 2 søte Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Har du stått opp med feil fot? Selvfølgelig vet jeg alt det du skriver, men allikevel hadde jeg håpet på litt råd. Mannen min sier og kjørelæreren at jeg er flink i praksis og det blir synd hvis teorien skal ødelegge det. Hi Anonymous poster hash: f6dac...aa9 Nei, jeg har ikke det. Har nettopp lest boka selv og det var driiiiitkjedelig! .og jeg skulle gjort det tidligere så hadde jeg fått tidligere oppkjøring. Men jeg gadd ikke selv. Så vet hvordan du har det 😊 Betal for 1 uke med teoritester og les boka samtidig. Etter det er du good 2 go!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Du kan fint bestå teoriprøven ved å ta masse tester på nett. Jeg brukte teoritentamen.no og sto med null feil på ti minutter da jeg tok testen. Men jeg anbefaler at du leser boka i alle fall en gang. Kun for å få lest igjennom og vite hva boka formidler - den setter trafikk og bilkjøring i en kontekst. Men jeg forstår godt at du har problemer med boka. Jeg synes den var forferdelig å lese, mest fordi den var skrevet for 18-åringer og nesten alt som sto i den var selvfølgelig for meg som var over tredve da jeg endelig tok lappen. Den er overpedagogisk og unødvendig kronglete. Men les igjennom en gang allikevel! Anonymous poster hash: 3c0a8...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå