Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Er så sliten nå.. Etter nesten 2 år med søvnproblemer hos minste. Ikke noe medisinsk galt. Men allikevel så er hun våken flere ganger om kvelden og 3-4 timer i strekk om natta, flere ganger pr. uke. Men så går det greit en uke eller to. Men noe av det verste er at jeg ikke eier overskudd å ikke bryr meg om meg selv lengere. Spiser bare dårlig mat og klarer ikke sette i gang med trening. For jeg har null overskudd til å trene. Går ikke ned svangerskapskiloene og sånn sett liker jeg ikke meg selv lengere heller. Hvordan få snudd dette? 😣 Anonymous poster hash: 7f680...c0c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Hva har dere gjort for å prøve å endre det da? Og hvor stort er barnet? Har noen tips iallefall: Ha det helt mørkt på soverommet, sjekk at temperaturen er god, ikke legg barnet for sulten eller mett, begrens stimulig(tv, ipad) før legging. kutt ut dagdupp hvis det skjer. Ellers er det lov å dra bort for å få sove Anonymous poster hash: ef7a5...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå