Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Vi var kjærester når vi var ungdommer , men ting skar seg pga avstand. Men så for 9 år siden møttes vi igjen, og samme kjemi og følelser var på plass med det samme. Hadde et forhold i noen mnd før jeg trakk meg unna pga vanskeligheter med å binde meg. Angrer fremdeles den dag i dag . Nå er vi begge samboere, og har fått barn. Men jeg klarer bare ikke å glemme han. Drømmer om han, tenker på han og lengter etter han. Hvordan få en slutt på det ? Jeg kommer aldri til å være utro eller gå fra samboeren min for han. Så må jo klare å få han ut av tankene og drømmene. Anonymous poster hash: 72ae5...02d
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Det går over. Bare vent og se. Du vil oppleve slik på ny, med andre, men det går også over;)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Det går over. Bare vent og se. Du vil oppleve slik på ny, med andre, men det går også over;) Nei, det er ikke sikkert det går over, men det vil bli svakere og til å leve med. Det er heller ikke sikkert du vil oppleve det samme på ny med noen andre - mest sannsynlig ikke. Anonymous poster hash: 1baaa...927
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Nei, det er ikke sikkert det går over, men det vil bli svakere og til å leve med. Det er heller ikke sikkert du vil oppleve det samme på ny med noen andre - mest sannsynlig ikke. Anonymous poster hash: 1baaa...927 Støtter dette. Var i omtrent samme situasjon. Det er nå ti år siden, og sist gang jeg trodde jeg så ham på gata fikk jeg så intenst seg i magen at jeg holdt på å kaste opp... Vi bor heldigvis ikke i samme by lenger. Før fikk jeg hjertebank når han postet på sosiale medier, nå får jeg bare et lite hjertestikk. Så følelsene har kommet mer på avstand, men tror de alltid kommer til å være der. Anonymous poster hash: 67ad2...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå