Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Har over lengre tid hatt rar mens. Noen ganger når jeg skal ha mensen så blør jeg nesten ingenting. Var hos lege for en liten stund siden som tok blodprøver Tor å sjekke hormoner. Det var i orden. Tok celleprøve for en stund siden som var i orden. Nå skal jeg egentlig ha mensen, men blør så og si ingenting. Har kun vært litt brunt på papiret. Vil ikke kalle det mens en gang. Hva er det som gjør at jeg ikke blør? Er ikke gravid. Anonymous poster hash: f69cb...2d9
Gjest FSMEFF Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Har du mistet mye vekt, eller endret kostvaner?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Overgangsalder? Kreft, celleprøver kan feiltolkes. Anonymous poster hash: a3799...8da
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Hvilket prevensjonsmiddel bruker du? Anonymous poster hash: 00f2c...34f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Vekta har ikke endret seg. Er ikke overgangsalder da hormonprøvene var normale. Bruker p-piller og Har brukt det i mange år. Hi Anonymous poster hash: f69cb...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå