Gå til innhold

Bloggerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun villa perlesukker burde vært beskyttet mit seg selv.

Jeg mistet respekten for tv2 som viser dette.

Anonymous poster hash: 1fd35...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun gjør en bedre figur på "Bloggerne" enn på bloggen og sosiale medier.

Hun virker som en fantastisk mor.

Men hun virker helt blåst når jeg ser hva hun legger ut 😱

Anonymous poster hash: 797d9...c44

Skrevet

Hva da tenkte du?

Anonymous poster hash: 6900f...63d

Skrevet

Klipping av brukekjole, legger økonomisk ansvar på barna, sitter å griner krokodilletårer foran kamera, og det fokuset på menn da! Det er jo sykelig!

Skrevet

Klipping av brukekjole, legger økonomisk ansvar på barna, sitter å griner krokodilletårer foran kamera, og det fokuset på menn da! Det er jo sykelig!

Ikke sikkert ho hadde klipt opp kjolen hvis ho ikke var på tv da. Tv2 har vel litt manus

Anonymous poster hash: ad3c7...dbf

Skrevet

Nå skal jeg være skikkelig usmakelig, men stemmer det at hun er født i 1977? Jeg ville tippa minst 10 år eldre. Håper jeg har lest feil, at det var 1967.

Anonymous poster hash: 88d15...544

Skrevet

Nå skal jeg være skikkelig usmakelig, men stemmer det at hun er født i 1977? Jeg ville tippa minst 10 år eldre. Håper jeg har lest feil, at det var 1967.

Anonymous poster hash: 88d15...544

Det poengterte mannen min også. Han trodde blogging var for unge folk, ikke damer på hans alder.. Han er 52 🙈

Skrevet

Herlighet da, kvinne! Kjoleklippingen var jo bare moro. Økonomisk ansvar vedgår hele familien, og sparing er viktig lærdom for barn. Krokodilletårer? Hva vet du om det?

Det er ikke uvanlig at single kvinner prater om menn. Sikkert ikke like aktuelt å filme praten om været eller basaren til fotballaget.

Sykelig er vel heller det å kjenne behov for å rakke slik ned på folk du ikke kjenner.

Anonymous poster hash: ed966...16c

Skrevet

Leser ikke den bloggen men har da fått med meg noe,og sveipet innom bloggen nå. Innlegget "oppdra ungen din sjæl" ga meg en god latter,med tanke på hennes egen opptreden i sosiale medier.

Anonymous poster hash: 34023...421

Skrevet

Enda en tråd for å rakke ned på hun??? Virkelig ..:

Anonymous poster hash: a2506...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...