Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Innlagt for noen uker siden, ikke noe alvorlig. Kirurg kommer inn og begynner å spørre litt rundt min sykehistorie.. Så blir han litt smårar.. Sier lite og går ut etterhvert. Etter en stund kommer det ny kirurg inn. Han sier at han nå har ansvaret for meg. Javel, ok... I går var jeg på byen oG plutselig kommer kirurg 1 bort til meg. Forteller at han hadde syntes jeg var så lekker at han ville ikke risikere å aldri få prøve seg på meg, fordi han opererte meg og at jeg ville finne det ubehagelig.. Da han kom bort så tenkte jeg; Nei takk! Men, etterpå.. Hm... Kirurg.. Så da ble det mye flørting i går og date i dag. Kan man falle for noen pga deres yrke? Anonymous poster hash: f3e26...161
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Innlagt for noen uker siden, ikke noe alvorlig. Kirurg kommer inn og begynner å spørre litt rundt min sykehistorie.. Så blir han litt smårar.. Sier lite og går ut etterhvert. Etter en stund kommer det ny kirurg inn. Han sier at han nå har ansvaret for meg. Javel, ok... I går var jeg på byen oG plutselig kommer kirurg 1 bort til meg. Forteller at han hadde syntes jeg var så lekker at han ville ikke risikere å aldri få prøve seg på meg, fordi han opererte meg og at jeg ville finne det ubehagelig.. Da han kom bort så tenkte jeg; Nei takk! Men, etterpå.. Hm... Kirurg.. Så da ble det mye flørting i går og date i dag. Kan man falle for noen pga deres yrke? Anonymous poster hash: f3e26...161 Hahaha ja,den var god Anonymous poster hash: 81d5f...d7a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Dagens! Ditt lille troll 😜 Anonymous poster hash: c9c1f...552
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Hehe, jaja..godt forsøk Anonymous poster hash: 14c9a...d67
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Ikke noe galt i å drømme litt 😍 Anonymous poster hash: d2c18...dab
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Jeg glemmer ofte at ikke alle har et flott utseende... Anonymous poster hash: f3e26...161
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Jeg glemmer ofte at ikke alle har et flott utseende... Anonymous poster hash: f3e26...161 Har du lest litt mange legeromaner Anonymous poster hash: 9dea4...7ec
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Da har jeg hørt det også... Anonymous poster hash: 282ba...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå