Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr på byen på fredag, der han kom bort og snakket med meg. Etter samtalen sa han at jeg skulle komme bort hvis jeg ville bli bedre kjent med han. Jeg var ute med venninner, tiden gikk fort og jeg og et par venninner gikk og danset og da ble han oppmerksom på at jeg nærmet meg han og at jeg gikk forbi han. Deretter gikk han bort til der jeg var og danset rundt meg og venninnene mine, men i den grad at vi hadde øyekontakt hele tiden, men vi danset ikke sammen. Han oppholdt seg hele kvelden rundt der jeg var, maks en meter fra.

Jeg og ei venninne trakk oss bort mot slutten av kvelden, det gikk ikke mange minuttene før han fyren gikk forbi oss og stod og ventet til hun venninnen min gikk. Han gikk deretter bort til meg og spurte hva jeg skulle, jeg sa at jeg skulle hjem. Han gjentok svaret mitt og spurte om jeg kunne være igjen litt. Etterhvert foreslo han at vi skulle kjøpe nattmat sammen, og han kjøpte til oss. Jeg hadde fortalt han at hvis han trodde det ble full pakke i kveld, så måtte han tro om igjen. Det gjorde ingenting for han, sa han. Han insisterte på å få bringe meg hjem, vi tok taxi og vi snakket om at han kunne sove hos meg, men at den samme avtalen var gjeldende; ingen sex.

Han hadde flere ganger prøvd å kysse meg, men jeg trakk meg unna og sa at det kunne skje når han minst forventet det. Når vi lå i senga, kysset vi og det var magisk. Han gjentok hele tiden at han hadde aldri vært så tent og hard før, og at han hadde stirret på meg og hadde hatt lyst til å kysse meg hele kvelden. Han sa at han hadde lyst til å bli bedre kjent med meg, etter at han hadde pratet med meg på utestedet. (Ingen av oss var noe spesielt beruset)

Det hadde seg sånn at vi hadde matchet med hverandre på Tinder en stund før, og uten at jeg hadde nevnt det så sier han det i senga at vi hadde matchet. Så spurte jeg han humoristisk at han hadde sjekket det på utestedet, om det var jeg han hadde matchet med. Han gjentok at jeg var så deilig og hvor lyst han hadde på meg. 

Han fikk dårlig tid når han skulle dra pga noe han mistet, men vi begge visste hva vi het og trengte ikke å utveksle noe nummer. På kvelden igår sendte jeg en facebookmelding til han og spurte om den tingen fortsatt var borte, da fikk jeg svar at han hadde funnet den! Jeg spurte deretter om hvordan han hadde klart å få tak i tingen. Men jeg har ikke fått noe svar, og jeg ser at han leste meldingen på morgenen i dag.

Hva gjør jeg? Jeg vil ikke støte han unna og virke masete. 

Hvis han ikke har svart innen idag, bør jeg droppe å sende noen fler meldinger da?

Jeg er ei jente som sjelden maser og heller i den retning at guttene som regel må ta initiativ.

Jeg tenker at siden det jeg skrev var et spørsmål, så har han jo fått et spørsmål og da noe han kan svare på. Derfor, hvis han ikke svarer idag så betyr det at han ikke er så interessert. Men jeg kan også overtenke og overanalysere, og at fyren svarer meg iløpet av dagen eller om et par dager tar kontakt med meg.

Hva bør jeg gjøre og hvordan skal jeg klare ¨å komme ovenpå ¨ og tenke positivt? Dette er ikke likt meg...

Anonymous poster hash: 782bd...4ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg tenker er at han prøvde desperat å ligge med deg, og når det ikke gikk så stakk han

Anonymous poster hash: ebf1e...4c6
Skrevet

Det eneste jeg tenker er at han prøvde desperat å ligge med deg, og når det ikke gikk så stakk han

Men tenker du at hvis jeg hadde ligget med han, så hadde han ønsket å ha/ta kontakt nå i ettertid? 

Skrevet

Han er nok bare sånn passe interessert, er jeg redd. Det ble ikke noe på han og da stakk han. Sikkert mye likt hva resultatet hadde blitt om dere hadde hatt sex.

Ellers må jeg si at du er ganske sprek som tar med deg en mann hjem etter så lite kontakt!

Anonymous poster hash: ba8ae...6ef

Skrevet

Men tenker du at hvis jeg hadde ligget med han, så hadde han ønsket å ha/ta kontakt nå i ettertid? 

Nei, jeg tror resultatet hadde vært det samme

Skrevet

Han er nok bare sånn passe interessert, er jeg redd. Det ble ikke noe på han og da stakk han. Sikkert mye likt hva resultatet hadde blitt om dere hadde hatt sex.

Ellers må jeg si at du er ganske sprek som tar med deg en mann hjem etter så lite kontakt!

Anonymous poster hash: ba8ae...6ef

Jeg visste nogenlunde hvem han var og han var med et par kompisser som visste hvem jeg var. Også var han veldig hyggelig og ordentlig.

Skrevet

Han var jo helt tydelig ute etter et ligg, selv om han sa det motsatte.

Anonymous poster hash: a8e5b...fde

Skrevet

Mistet noe?

Og det kom han på etter at det ikke ble noe?

Anonymous poster hash: 0c13f...18f

Skrevet

Han var kun ute etter et ligg. Dropp han og aldri la deg sjarmere av han igjen

Anonymous poster hash: 416fc...1c1

Skrevet

Har du hørt noe hi?

Skrevet

Hehe denne er lett å gjennomskue. Så naiv kan du da umulig være?

Han ville ha seg et ligg. Når han skjønte at det ikke ble noe av, så stakk han.

Hadde du ligget med ham, så hadde han vært like forduftet.

Han er ikke interessert i en eneste del av deg. Han var kåt og brisen.

Anonymous poster hash: 31a58...4be

Skrevet

Han er ikke ute etter et forhold, men ett knull

Anonymous poster hash: 3a8f7...6d5

Skrevet

Skummelt at du tok med en fremmed mann hjem.

Er han interessert sørger han nok for mer kontakt, og hvis ikke er han ikke interessert.

Anonymous poster hash: 4e891...690
Skrevet

Du burde se filmen "Han er faktisk ikke intressert"

Anonymous poster hash: 788c1...1b1
Skrevet

Du må jo gi han litt tid da. Ikke alle som svarer med en gang på meldinger.

Anonymous poster hash: 1ec9d...e74
Skrevet

Fått svar?

Anonymous poster hash: 1ec9d...e74
Skrevet

Skummelt at du tok med en fremmed mann hjem.

Er han interessert sørger han nok for mer kontakt, og hvis ikke er han ikke interessert.

Anonymous poster hash: 4e891...690

Hva er det som er skummelt med det?

Anonymous poster hash: b2e73...1e0

Skrevet

Hva er det som er skummelt med det?

Anonymous poster hash: b2e73...1e0

Du kan bli voldtatt,han kan bruke vold mot deg,han kan stjele alt du har av verdi ++++ 

Anonymous poster hash: 788c1...1b1

Skrevet

Fått svar nå da?

Anonymous poster hash: 0c13f...18f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...