Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg har en svoger som aldri trykker liker på mine innlegg på fb, og som ofte legger ut bilder og videoer selv. Jeg har likt hans innlegg ganske ofte, men kjenner jeg er lei av å late som nå :-P Han får ganske få likes av andre også. Teit spørsmål, men er det slemt av meg å ikke trykke liker når han legger ut bilder av barnet sitt osv? Han trykker ikke liker på sine onkelbarn en gang, og kjøper ikke bursdagsgaver heller. Anonymous poster hash: 89576...7a8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Så teit. Trykk liker på bilder du liker og drit i resten. Enkele er alt for opphenkt i disse likes på nett. Det betyr ikke en dritt Anonymous poster hash: f801e...e0a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Jeg har en svoger som aldri trykker liker på mine innlegg på fb, og som ofte legger ut bilder og videoer selv. Jeg har likt hans innlegg ganske ofte, men kjenner jeg er lei av å late som nå :-P Han får ganske få likes av andre også. Teit spørsmål, men er det slemt av meg å ikke trykke liker når han legger ut bilder av barnet sitt osv? Han trykker ikke liker på sine onkelbarn en gang, og kjøper ikke bursdagsgaver heller. Anonymous poster hash: 89576...7a8 Er du seriøs? Trykker du liker for å få likes igjen? Hvorfor later du som om du liker bilder og videoer, det er da mye værre enn at han ikke trykker liker. Trykk liker på det du liker og la resten være, og drit i om andre trykker liker på ditt Anonymous poster hash: 6888b...a22
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Er du seriøs? Trykker du liker for å få likes igjen? Hvorfor later du som om du liker bilder og videoer, det er da mye værre enn at han ikke trykker liker. Trykk liker på det du liker og la resten være, og drit i om andre trykker liker på ditt Anonymous poster hash: 6888b...a22 Men er det ikke ganske vanlig å trykke liker på slektninger sine innlegg da? Og det er ikke det at jeg ikke har likt bildene hans. Jeg er bare lei av at han kun ser seg selv og sitt. Derfor gidder jeg ikke trykke liker på bildene hans mer. Anonymous poster hash: 89576...7a8
Yellow Brick Road Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 :Rister på hodet: Hva har det med likes på Facebokk med bursdagsgaver? Og jeg har aldri tenket at "hvis-jeg-liker-deg-må-du-like-meg-hvis-ikke-slutter-jeg-å-like-deg" , tydeligvis noe jeg ikke forstår. Jeg vet knapt nok hvem som trykker liker på mine innlegg, det er bare helt tilfeldig om jeg ser det. Kunne ikke bry meg mindre. Og jeg trykker liker på andres innlegg når jeg liker dem, kanskje. Liker er ganske intetsigende, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Men er det ikke ganske vanlig å trykke liker på slektninger sine innlegg da? Og det er ikke det at jeg ikke har likt bildene hans. Jeg er bare lei av at han kun ser seg selv og sitt. Derfor gidder jeg ikke trykke liker på bildene hans mer. Anonymous poster hash: 89576...7a8 Enkelte legger bare ikke så mye i det der, og er ikke aktiv på Facebook på den måten. Tipper han er i den kategorien. Du legger ALT for mye i dette. Anonymous poster hash: f4c2f...812
Yellow Brick Road Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Men er det ikke ganske vanlig å trykke liker på slektninger sine innlegg da? Og det er ikke det at jeg ikke har likt bildene hans. Jeg er bare lei av at han kun ser seg selv og sitt. Derfor gidder jeg ikke trykke liker på bildene hans mer. Anonymous poster hash: 89576...7a8 Nei, ikke her hos meg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Men er det ikke ganske vanlig å trykke liker på slektninger sine innlegg da? Og det er ikke det at jeg ikke har likt bildene hans. Jeg er bare lei av at han kun ser seg selv og sitt. Derfor gidder jeg ikke trykke liker på bildene hans mer. Anonymous poster hash: 89576...7a8 Hvorfor trykke liker hvis man ikke liker det. Det gjør ikke jeg, slektninger eller ei. Hvorfor bryr du deg om han trykker liker på bildene dine, spiller det virkelig noen rolle? Anonymous poster hash: 6888b...a22
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 Hvorfor trykke liker hvis man ikke liker det. Det gjør ikke jeg, slektninger eller ei. Hvorfor bryr du deg om han trykker liker på bildene dine, spiller det virkelig noen rolle? Anonymous poster hash: 6888b...a22 Fordi i min verden trykker man liker på innleggene til folk man liker. Når han aldri trykker liker på noe jeg legger ut, så sier det litt. Jeg lurer også på hvorfor han legger ut så ofte når han nesten ikke får respons av andre. Anonymous poster hash: 89576...7a8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Fordi i min verden trykker man liker på innleggene til folk man liker. Når han aldri trykker liker på noe jeg legger ut, så sier det litt. Jeg lurer også på hvorfor han legger ut så ofte når han nesten ikke får respons av andre. Anonymous poster hash: 89576...7a8 Du er innmari rar. Han legger vel ikke bilder for å få respons av andre da. At han ikke trykker liker på dine bilder, sier ingenting, bare i ditt hode Anonymous poster hash: 6888b...a22
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 Du er innmari rar. Han legger vel ikke bilder for å få respons av andre da. At han ikke trykker liker på dine bilder, sier ingenting, bare i ditt hode Anonymous poster hash: 6888b...a22 Ok,takk, det trengte jeg sikkert å høre. Må være herlig å tenke slik. Anonymous poster hash: 89576...7a8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Så det er bare greit at de som får mange likes legger ut ting på facebook? Går du inn hver gang du har lagt ut noe å saumfarer listen for å sjekke hvem som har trykket? Samt at du husker det og blir furten når noen/han ikke trykker liker. Du legger bare ut for likes og trykker bare for å få tilbake? Det er vel litt falskt. Familie eller ei. Anonymous poster hash: cc1b8...d93
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 Ok,takk, det trengte jeg sikkert å høre. Må være herlig å tenke slik. Anonymous poster hash: 89576...7a8 Ja, jeg tror faktisk du trengte å høre det Anonymous poster hash: 6888b...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå