Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Hadde vært så sykt gøy om han klarte gullet idag👏👏 Anonymous poster hash: ea53a...b60
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Helt enig!! Anonymous poster hash: 55b1f...69a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Hadde vært sinnssykt gøy dersom en av de andre norske guttene tokk gull i dag Anonymous poster hash: d5942...9c9
Mamma til 2 søte Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Heier på Nortug....tror dere han klarer det? Nei... Men håper i det lengste. Han har jo vært hjemme og slappet av noen dager. Kan være det hjalp 😊
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 Jeg vet dette er å banne i kirka, men jeg synes ærlig talt det var forfriskende at det ikke var en eneste nordmann på pallen i dag. Og at det var en skikkelig innspurt mit slutten. Anonymous poster hash: cf1d6...aa5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Jeg vet dette er å banne i kirka, men jeg synes ærlig talt det var forfriskende at det ikke var en eneste nordmann på pallen i dag. Og at det var en skikkelig innspurt mit slutten. Anonymous poster hash: cf1d6...aa5 Tenkte det samme. Er uansett ikke fan av Sundby. Og det er motiverende for de andre nasjonene. MEN.... heiet på Northug. Anonymous poster hash: 6e776...daf
Hengebukksvinet Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 Jeg vet dette er å banne i kirka, men jeg synes ærlig talt det var forfriskende at det ikke var en eneste nordmann på pallen i dag. Og at det var en skikkelig innspurt mit slutten. Anonymous poster hash: cf1d6...aa5 Litt enig,faktisk.Så lenge ikke Northug vant,så til hel.... med det:-(((
TinaK 1990 Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Jeg heier på norske utøvere. Alltid! I dag heiet jeg på Sundby og Nortug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå