Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Hvordan synes dere det var? Fikk dere mange spørsmål fra motpartens advokat, dommeren eller den sakkyndige? Følte du deg respektert? Anonymous poster hash: 4cdeb...8f4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Jeg sa ikke stort. Fars advokat prata og prata, slang en hel masse dritt. Dommeren lyttet, sakkyndige rista på hodet og begge applauderte meg for ikke å ha gått i fleisen på han fordi de begge oppførte seg som idioter der de satt. Dommeren sa "jeg må bare berømme mor for å bite i seg alt som kommer fra dere, for makan til tull har jeg sjeldent vært borti"... Så ja. Det gikk helt strålende Anonymous poster hash: 7684d...1fd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Jeg sa ikke stort. Fars advokat prata og prata, slang en hel masse dritt. Dommeren lyttet, sakkyndige rista på hodet og begge applauderte meg for ikke å ha gått i fleisen på han fordi de begge oppførte seg som idioter der de satt. Dommeren sa "jeg må bare berømme mor for å bite i seg alt som kommer fra dere, for makan til tull har jeg sjeldent vært borti"... Så ja. Det gikk helt strålende Anonymous poster hash: 7684d...1fd Kjente jeg ble litt glad på dine vegne nå. Av og til er det faktisk best ikke å si så mye, og heller la idiotene stå for snakkingen. Mye kommer frem av det. Hi. Anonymous poster hash: 4cdeb...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå