Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg blir en latsekk på vinteren, så her er det både leggskjegg og musepels må jeg innrømme. Flere? Anonymous poster hash: 798b8...109
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Håret under armene tar jeg hele tiden, og musa barberer jeg en gang i måneden, begge deler året rundt. Men leggene tar jeg mye sjeldnere om vinteren enn om sommeren, blir ligg lugg der før jeg tar det vinterstid. Anonymous poster hash: a24e4...100
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Beina og under armene barberer annenhver dag. Underlivet barberer aldri!!! Anonymous poster hash: e897d...1a2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Nei!! Forstår ikke hvorfor noen gjør det . Anonymous poster hash: 96ebb...834
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Likt hele året her Anonymous poster hash: 368e4...5f5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Helårspels! Anonymous poster hash: 4623e...810
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Full vinterpels her! Anonymous poster hash: 3ddb1...f39
Ophiophagus Hannah Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Nope. Er såpass ofte i svømmehallen, at her må det ryddes året rundt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 Ja, helårspels faktisk. Tar bikinilinjen en sjelden gang hvis jeg skal gå med bikini, ellers er det full 70-tallsbusk. Leggene tar jeg nesten hver dag i sommermånedene da, kanskje en gang i uka om vinteren. Anonymous poster hash: 8ba81...84a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 Leggene gidder jeg ikke å rydde på vinteren, kanskje hvis jeg skal i svømmehallen. Shaver dem om sommeren når det er fint vær. Under armene og bikinilinjen shaver jeg ved behov, alt fra 2 ganger pr uke til annenhver mnd. Har hatt "dusk" ganske lenge, kanskje i et års tid, men fant ut at jeg skulle glattbarbere for 1 ukes tid siden. Anonymous poster hash: 8b63c...024
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 Barberer meg sjelden. Har omtrent like mye hår året rundt. Anonymous poster hash: 02a57...655
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 Busken holder jeg ved like. Nen leggene er det verre med... Anonymous poster hash: 08f14...cfe
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 Er i svømmehallen minst en gang i uken. Så nei, her må det barberea jevnlig. Anonymous poster hash: 3d238...aa2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 Barberer alt hele året, ser ikke poenget med å la være om vinteren?! Anonymous poster hash: 32c58...31c
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 Under armene hver dag, nedentil 1 gang i uka. Men ja leggene kun ved behov hele vinteren 😄
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #20 Skrevet 5. mars 2017 Ja og nei.. ikke HELE vinteren Anonymous poster hash: 1f47c...256
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #21 Skrevet 5. mars 2017 Barberer legger ca 6 ganger i året, kanskje fire ganger i sommerhalvåret og to i vinterhalvåret. Har nesten ikke hår på leggene, det er lyst og vokser sent. Både trener i kort tights, svømmer og går i skjørt uten nybarberte legger😊 Under armer og underliv barberes ca hver 14. dag i vinterhalvåret og 1-2 ganger i uka i lite klær-sesongen. Anonymous poster hash: 80ee3...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #22 Skrevet 5. mars 2017 er singel så gidd ikke shave meg med mindre jeg skal bruke strømpebukse,da må jeg shave beina ellers ser du hårene på beina gjennom strømpebuksen. Anonymous poster hash: 74427...aed
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #24 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er hårete både sommer og vinter. Anonymous poster hash: 664b4...89f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #25 Skrevet 6. mars 2017 Ja, helårspels faktisk. Tar bikinilinjen en sjelden gang hvis jeg skal gå med bikini, ellers er det full 70-tallsbusk. Leggene tar jeg nesten hver dag i sommermånedene da, kanskje en gang i uka om vinteren. Anonymous poster hash: 8ba81...84a Jeg jobber meg litt opp mot 70-tallsbusk. Har det nå og har faktisk ikke så lyst til å drive med barbering der nede lenger. Vet ikke helt hvordan det passer sammen med bikini eller badedrakt enda da. Men nå er det skikkelig apelegger og tidvis endel hår under armene også. Blir veldig slepphendt om vinteren, for det er så fryktelig kjedelig å bedrive slik kroppspleie. Dropper iblant både svømmehall og strand bare fordi hårvedlikehold er så kjedelig. Anonymous poster hash: cbd76...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå