Gå til innhold

Termin i dag! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var termindagen her, med baby nummer tre.

Hadde denne babyen gjort som de to andre, hadde hun vært sju dager utenfor magen allerede ;)

Må innrømme at jeg har lyst til å klage litt, selv om sola skinner. Her er det absolutt ingen tegn på fødsel overhodet. Ingen kynnere en gang! Babyen ligger med hodet godt ned i bekken, noe som gjør at det kjennes ut som jeg skal deles i to!

Så, selv om alt er individuelt, er det noen som vil dele sin start på fødsel nr tre? :)

Hadde du noen tegn? Gjorde du noe spesielt den dagen fødselen startet?

Hilsen utålmodig tredjegangs 😂😍

Anonymous poster hash: 88970...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har Max 11 dager igjen. Du har aldri vært nærmere enn nå. Dagene går fort og plutselig er du mamma til 3. Hold ut 😊

Anonymous poster hash: e65c3...f0d

Skrevet

Hehe, når jeg hadde termin gikk det enda 14 dager til ungen så dagens lys.. :P

Anonymous poster hash: a7f7b...580
Skrevet

Hos meg startet riene morgenen dagen etter termin ;) Og dager etter det kom hun ;)

Skrevet

grattis med en til og lykke til med fødsel :)

Skrevet

Både 11 og 14 dager høres ut som en eeeevighet akkurat nå 😂 Dette er det lengste svangerskapet jeg har hatt. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (og den er fraværende...).

Tusen takk for lykkeønskninger! :)

Skrevet

Både 11 og 14 dager høres ut som en eeeevighet akkurat nå Dette er det lengste svangerskapet jeg har hatt. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (og den er fraværende...).

Tusen takk for lykkeønskninger! :)

Var min første, og synes egentlig det var helt greit. Var skremmende å skulle få ungen ut å bli Mamma. Gravid hadde jeg vært jo vært en stund og det var jo så trygt ;)

Fødselen ble satt i gang til slutt, men ut ville ikke jentungen, så til slutt ble a dratt ut med tang! Snakk om å ikke ville bli født!

Håper det starter snart! 

Dere får ta en runde i senga i kveld ;)

Anonymous poster hash: a7f7b...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...