Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Så var termindagen her, med baby nummer tre. Hadde denne babyen gjort som de to andre, hadde hun vært sju dager utenfor magen allerede Må innrømme at jeg har lyst til å klage litt, selv om sola skinner. Her er det absolutt ingen tegn på fødsel overhodet. Ingen kynnere en gang! Babyen ligger med hodet godt ned i bekken, noe som gjør at det kjennes ut som jeg skal deles i to! Så, selv om alt er individuelt, er det noen som vil dele sin start på fødsel nr tre? Hadde du noen tegn? Gjorde du noe spesielt den dagen fødselen startet? Hilsen utålmodig tredjegangs 😂😍 Anonymous poster hash: 88970...332
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Du har Max 11 dager igjen. Du har aldri vært nærmere enn nå. Dagene går fort og plutselig er du mamma til 3. Hold ut 😊 Anonymous poster hash: e65c3...f0d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Hehe, når jeg hadde termin gikk det enda 14 dager til ungen så dagens lys.. Anonymous poster hash: a7f7b...580
sctr Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Hos meg startet riene morgenen dagen etter termin Og dager etter det kom hun
februarprins2013 Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 grattis med en til og lykke til med fødsel
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Både 11 og 14 dager høres ut som en eeeevighet akkurat nå 😂 Dette er det lengste svangerskapet jeg har hatt. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (og den er fraværende...). Tusen takk for lykkeønskninger! Anonymous poster hash: 88970...332
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Både 11 og 14 dager høres ut som en eeeevighet akkurat nå Dette er det lengste svangerskapet jeg har hatt. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (og den er fraværende...). Tusen takk for lykkeønskninger! Anonymous poster hash: 88970...332 Var min første, og synes egentlig det var helt greit. Var skremmende å skulle få ungen ut å bli Mamma. Gravid hadde jeg vært jo vært en stund og det var jo så trygt Fødselen ble satt i gang til slutt, men ut ville ikke jentungen, så til slutt ble a dratt ut med tang! Snakk om å ikke ville bli født! Håper det starter snart! Dere får ta en runde i senga i kveld Anonymous poster hash: a7f7b...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå