Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 til min 5 år gml sønn. Etter at han hadde vært på do nå, så tittet jeg ned i trusen og der så det ut å ha vært pussaktig belegg, litt gulaktig. Klagde litt i går at han hadde vondt, men ikke nevneverdig. Sier i grunn ikke så mye nå heller. Ja, vi har normal hygiene og i dusjen hver dag. Noen som har en ide om dette? Anonymous poster hash: 4c08e...12d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 til min 5 år gml sønn. Etter at han hadde vært på do nå, så tittet jeg ned i trusen og der så det ut å ha vært pussaktig belegg, litt gulaktig. Klagde litt i går at han hadde vondt, men ikke nevneverdig. Sier i grunn ikke så mye nå heller. Ja, vi har normal hygiene og i dusjen hver dag. Noen som har en ide om dette? Anonymous poster hash: 4c08e...12d Tror det kommer av belegg bak forhuden Anonymous poster hash: 86d39...cb2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 til min 5 år gml sønn. Etter at han hadde vært på do nå, så tittet jeg ned i trusen og der så det ut å ha vært pussaktig belegg, litt gulaktig. Klagde litt i går at han hadde vondt, men ikke nevneverdig. Sier i grunn ikke så mye nå heller. Ja, vi har normal hygiene og i dusjen hver dag. Noen som har en ide om dette? Anonymous poster hash: 4c08e...12d Kan være balanitt, betennelse under forhuden. Skyldes ofte trang forhud, og vanskeligheter med å vaske under der. Sønnen min har hatt det, han er 7 år, og har for trang forhud til å trekke denne bak penishodet. Det som hjalp for ham var å skylle under med såpevann, Du kan bruke en skylleballong til dette. Evt saltvann som man kjøper i ampuller på apoteket. Hvis dette fortsetter bør du ta ham med til lege og få sjekket det. Anonymous poster hash: 456fd...32a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Han har ikke trang forhud som jeg har sett. Sitter noe å fikler med den til tider, og har da lagt merke til at den ikke er trang. Får skylle litt nå etterpå og se ann til uken om dette vedvarer. Anonymous poster hash: 4c08e...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå